Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ الهلال در راند دوم بازی‌های جام باشگاه‌های جهان در ابوظبی، در اولین مسابقه خود به مصاف الجزیره رفت و با یک پیروزی مقتدرانه، رقیب قهرمان اروپا یعنی تیم چلسی، در این تورنومنت شد. الهلال در بازی مقابل الجزیره، با گل زود هنگام ابدولی دیابی، نتیجه را در بیست دقیقه اول واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با زدن دو گل در ۲۵ دقیقه باقی مانده‌ی نیمه اول ، پیروز میدان به رختکن رفت. در نیمه دوم نیز الهلال با زدن چهار گل، شش بر یک، اولین نمایش خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

لئوناردو ژاردیم، سرمربی پرتغالی الهلال، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین پس از بازی مقابل الجزیره، گفت: «از نظر من فوتبال نمایشی از تمام مهارت‌هاست. ما بیست دقیقه اول خوبی را نداشتیم، اما پیروز از میدان نبرد بیرون آمدیم. »

او ادامه داد: «من فکر می‌کنم که این بازی به دو بخش تقسیم می‌شود. اول، مواجه شدن مان با بیست دقیقه اول مسابقه که الجزیره موفق شد بر ما فشار لازمه را وارد کند و ما یک بازی ایستا داشتیم. پس از آن ما توانایی بیشتری از خود نشان دادیم و بیشتر به حرکت درآمدیم و از حالت دفاعی خارج شدیم. در واقع این همان لحظه‌ای بود که توانستیم کنترل بازی را بدست بگیریم که نتیجه اش مالکیت بازی در ادامه نیمه اول و نیمه دوم شد و ما را به پیروزی رساند. »

ژاردیم درباره دیدار قهرمان آسیا و اروپا در مرحله بعد، گفت: «ما به عنوان قهرمان آسیا به این بازی آمدیم و می‌دانستم که باید اولین مسابقه‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا ما را به مرحله بعد سوق دهد. البته که چلسی نیازی به معرفی ندارد، آن‌ها قهرمان قهرمانان اروپا هستند. به نظرم چلسی یک تیم بسیار محبوب است و سال هاست که اروپایی ها عنوان دار این تورنمنت هستند و نیاز به گفتن ندارد. اما فوتبال همیشه برایمان سوپرایزهایی به همراه خواهد داشت، ما بهترین خود خواهیم بود و به شدت منتظر رسیدن به فینال هستیم. من فکر می‌کنم که تیمی در سطح الهلال قطعا طرفداران خاص زیادی دارد و معتقدم که فوتبال برای طرفداران است؛ در واقع به عشق آن‌هاست که فوتبال به این شکل امروزی که می‌بینید درآمده است. تیم، مربی و بازیکنان هیچوقت دوست ندارد استادیوم را خالی ببینند، قطعا ما دوست داریم که طرفدارانمان ما را حمایت کنند. »

او در پاسخ به این سوال که ضعف دفاعی تیم الهلال را برای بازی مقابل چلسی چگونه رفع خواهد کرد، گفت: «من مطمئنم بازی مقابل چلسی بسیار متفاوت خواهد بود، ما باید با تعداد بازیکنان بیشتری دفاع کنیم و البته بازی هجومی هم خواهیم داشت، بخاطر اینکه ما یک تیم بزرگ و توانمند هستیم و این چیزی است که قطعا ما به نمایش خواهیم گذاشت. »

لئوناردو ژاردیم در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین، در ارتباط با نقطه قوت تیم الهلال برای کامبک فوق‌العاده‌ایی که داشت، گفت: « من اعتقاد دارم، فوتبال مجموعه‌ایی از جنبه های مختلف است. از نظر من فقط به جنبه فیزیکی، تکنیکی و البته روانی ختم نمی‌شود. مطمئنم که ما می‌دانیم بیست دقیقه اول مسابقه، در بالاترین سطح خود نبودیم و توان واکنش را به خوبی نداشتیم اما کنترل کردن ذهن و فکر مهم ترین چیز است تا بتوانیم کاری را که باید انجام بدهیم. به همین دلیل بود که ما توانستیم تغییر کنیم و در حقیقت با این تغییر بود که توانستیم حریفمان را کنترل کنیم و من اعتقاد دارم که این جایی بود که ما را پیروز میدان کرد. در فوتبال نمی‌توان به طور خاص، یک روش فردی را در پیش گرفت چرا که فوتبال مجموعه‌ای از چندین جنبه است که همه آن‌ها بسیار مهم هستند. »

او همچنین درباره انحصار قهرمانی جام جهانی باشگاه ها توسط تیم های اروپایی، گفت: «فوتبال اروپا به دلیل داشتن مربی‌های بسیار حرفه‌ای، به کار گرفتن بهترین بازیکنان دنیا و البته بودجه بسیار زیاد عملکرد بسیار خوبی هم دارد؛ به همین دلیل زمانی که به این تورنمنت می‌آیند، آن‌ها محبوب‌ترین و قوی‌ترین خواهند بود و این چیزی است که ما می بینیم اتفاق می‌افتد. »

در آخر او در مورد هم تیمی و همتای پرتغالی خود، سرمربی پالمیراس که مدافع عنوان قهرمانی خواهند بود گفت: «بممکن است ما در فینال مقابل هم باشیم. ما در تیم اسپورتینگ هم تیمی بوده‌ایم. رابطه بسیار خوبی با هم داریم و همچنین او در کار خود بسیار خوب است و در برزیل دو بار عنوان قهرمانی را بدست آورده است. »

گفتگو: سحر استادرحیمی
 

بیشتر بخوانید: حسرتی که بر دل کی‌روش و صلاح ماند/عکس نوراللهی و قائدی همزمان جدا می‌شوند؟ سردار آزمون مهمان ویژه رکوردشکنی بایرلورکوزن/عکس

۲۵۳ ۲۵۱

کد خبر 1600564

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: چلسی لیگ قهرمانان آسیا بیست دقیقه اول بازی مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است

اظهارات سرمربی هلندی شیاطین سرخ آن هم پس از تساوی خانگی مقابل تیمی در حال سقوط، نمی‌تواند واکنش‌های مطلوبی را به همراه داشته باشد. 

اریک تن هاخ پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد مقابل برنلی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد، در ادعایی قابل توجه، فوتبال تیمش را از «پویاترین و سرگرم کننده‌ترین» های لیگ برتر معرفی کرد.

طرفداری | منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد. تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت:

ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت:

متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو