Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک دایی گفت: ۲۸۰ طرح سرمایه گذاری برای دریافت یک هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت در قالب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ معروف به تسهیلات یارانه‌ای به تصویب رسیده است.

او اظهارداشت: متولی معرفی این طرح ها، دستگاه‌های اجرایی شامل جهاد کشاورزی، صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین پارک علم و فناوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: این طرح‌ها در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ از کمیته‌های زیرمجموعه شورای برنامه ریزی استان برای دریافت ۶۴۱ میلیارد تومان تسهیلات تأمین سرمایه ثابت و ۶۲۴ میلیارد تومان تسهیلات تامین سرمایه در گردش به بانک‌ها معرفی شده است.

دایی خاطر نشان کرد: این تسهیلات از نوع تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود ۱۰ تا ۱۶ درصدی است، در این میان نرخ سود تسهیلات طرح‌های کشاورزی و مشاغل خانگی از سایر تسهیلات پایین‌تر است.

او، میزان اشتغالزایی این ۲۸۰ طرح را بیش از ۲ هزار و ۷۹۳ نفر اعلام و تصریح کرد: سرانه تسهیلات به ازای اشتغال هر نفر در این طرح‌ها به طور میانگین ۴۵۲ میلیون تومان است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس با بیان اینکه بانک‌ها به مدت یک ماه از تاریخ تصویب طرح‌های اشتغالزا مهلت دارند تسهیلات را اعطا کنند، گفت: اعتبار لازم برای پرداخت این تسهیلات، تامین و به بانک‌ها ابلاغ شده و هم اکنون طرح‌ها در مرحله بررسی نهایی توسط بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات قرار دارند.

کد خبر 5419021

منبع: مهر

کلیدواژه: بابك دايي سرمایه گذاری تسهیلات بانکی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا عکس استانها بارش برف افتتاح طرح عمرانی تبریز بانک ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی