Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:55:23 GMT

درخشش ورزشکاران همدانی در مسابقات زورخانه‌ای کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۲۷۱۶

درخشش ورزشکاران همدانی در مسابقات زورخانه‌ای کشور

رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بخش تیمی این مسابقات همدان با کسب چهار مدال در بین ۲۵ استان کشور به مقام پنجم دست یافت.

«غلامرضا خاکسار» افزود: در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز سیدسجاد موسوی ورزشکار ملایری با کسب بالاترین امتیاز به مدال طلا دست یافت و محمد قیاسوند از همدان در این رشته صاحب گردن آویز برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در رشته میل سنگین جعفر نوری از اسدآباد با بهترین عملکرد نشان طلا را از آن خود کرد و در رشته کباده محمد کفعمی با ۲ امتیاز اختلاف به مدل نقره بسنده کرد.

خاکسار اضافه کرد: همچنین در این مسابقات محمدمهدی زارعی داور بین المللی همدان به قضاوت پرداخت.

در این پیکارها که به میزبانی آبادان برگزار شد، بیش از ۳۰۰ ورزشکار، سرپرست و مربی از ۲۵ استان کشور در قالب ۲۲۵ پیکار برای کسب عنوان برتری در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی و میل بازی در سه وزن منهای ۷۰، ۷۰ تا ۸۵ و به اضافه ۸۵ کیلوگرم و در رشته‌های سنگ، کباده و میل‌گیری سنگین در ۳ وزن منهای ۸۵، ۸۵ تا ۱۰۰ و به اضافه یکصد کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند.

همدان با داشتن یک هزار ورزشکار زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از استان‌های برتر کشور است.

حریفان بانوان نهاوند در لیگ بسکتبال کشور مشخص شدند

حریفان تیم منتخب بانوان شهرستان نهاوند در لیگ دسته دوم بسکتبال کشور در فصل جاری مشخص شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، قرعه کشی مسابقات لیگ دسته ۲ بسکتبال بانوان برگزار شد و بر این اساس ۳۷ تیم در هشت گروه برای صعود به لیگ دسته یک به مصاف هم خواهند رفت.

تیم خانه بسکتبال نهاوند در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های آکادمی بسکتبال سحر، ویرا شهریار، بیمارستان شفا ساری و مدرسه بسکتبال آرکا تبریز هم گروه است.

رییس هیات بسکتبال استان همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت‌ها از یکم اسفندماه امسال در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

«پرویز ریحانی» افزود: بسکتبال بانوان نهاوند فصل قبل نیز حضور درخشان در این رقابت‌ها داشت و توانست در پایان مسابقات مقام سوم را کسب کند.

وی با بیان اینکه این هیات در عرصه باشگاهی و تیمداری لیگ‌های کشوری جزو برترین‌ها است، گفت: در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در تمامی رده‌های سنی دارای تیم هستیم.

ریحانی افزود: شهرستان‌ها در جذب حامی مالی برای حضور در لیگ‌های کشور تلاش فراوانی داشته‌اند و خوشحالیم که در شهرستان‌های نهاوند، اسدآباد، بهار و همدان شرایط خوبی به لحاظ تیمداری در سطوح کشوری فراهم است.

چهار هزار بسکتبالیست در سطح استان همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها بسکتبال نهاوند همدان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال نهاوند همدان بسکتبال نهاوند همدان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی دهه فجر رقابت ها زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور