Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فروزنده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بیماران دیابتی بیش از ۱۱ هزار پرونده، بیماران مبتلا به فشار خون نزدیک به ۲۰ هزار پرونده و سایر بیماران مبتلا به ناراحتی‌های قلبی و عروقی و اعصاب و روان حدود پنج هزار پرونده الکترونیک تشکیل شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شرایط انتشار ویروس کرونا در حدود ۳۴ هزار بیمار دارای پرونده مزمن با مشکلات دیابت، قلبی عروقی و فشار خون به جای دریافت ماهانه دارو، هر ۲ ماه یکبار داروهای خود را دریافت کرده که در راستای کاهش مراجعه افراد آسیب‌پذیر به مراکز درمانی اقدام موثر و مفیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروزنده ادامه داد: در سالجاری نیز برای بیماران دیابتی، فشار خون و قلبی عروقی بیش از ۶ هزار پرونده مزمن الکترونیکی برای بیماران زیر پوشش تامین اجتماعی استان تشکیل شده است.

وی افزود: این پرونده‌ها به صورت الکترونیکی توسط پزشک عمومی تشکیل شده و در صورت نیاز، پزشک عمومی بیمار را به متخصص مورد نیاز ارجاع داده و بیماران در کمترین زمان ممکن توسط متخصص مورد معاینه قرار می‌گیرند.

فروزنده با بیان اینکه خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان از سوی ۶ مرکز برای بیمه‌شدگان به صورت رایگان ارائه می‌شود، اظهار داشت: بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در ۹ ماهه امسال مراجعه کردند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۵۴ بیمار در بیمارستان بستری شدند و هفت هزار و ۲۱۰ نفر به صورت رایگان عمل جراحی شدند.

 به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با پنج مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به جمعیتی حدود ۴۸۰ هزار نفر بیمه شده سازمان حدود نیمی از جمعیت استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری پرونده الکترونیک سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری پرونده الکترونیک سلامت سازمان تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری پرونده الکترونیک سلامت تامین اجتماعی چهارمحال هزار پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمد رزم در نشست فصلی رئیسان و دادستان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: سال ۱۴۰۲ ما تلاش بسیاری داشتیم تا با اتخاذ تدابیر و راهکار‌های لازم سیاست‌های قوه قضاییه در کاهش پرونده ها، کاهش جمعیت کیفری، تسریع در اوقات رسیدگی و ارتقا سطح خدمات الکترونیک قضایی را محقق بسازیم که تا حد زیادی در انجام این کار موفق بودیم.
وی افزود: امسال نیز ضمن تدوام این روند سعی خواهیم کرد تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و جلسات کاربردی اهداف ابلاغی معاونت راهبردی قوه قضاییه را پیگیری و با مشارکت نیرو‌های کارآمد سیاست‌های ابلاغی را به صورت کامل اجرا و طبق جدول زمانبندی شده جلو ببریم.

دیگر خبرها

  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری