Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی غفاری، عضو مجمع روحانیون مبارز،  در پاسخ به این سوال که، بیانیه این مجمع با واکنش تندی مواجه شده و برخی این بیانیه را ضد نظام و ضد انقلاب دانستند، گفت: بیانیه مجمع روحانیون مبارز بسیار خوب بود. نباید که خفه‌ خون گرفت، افرادی که چنین اظهاراتی را درباره بیانیه مجمع می‌گویند، دهانشان را باز می‌کنند و بی‌تربیتی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها نان‌شان در روغن است، آب‌شان گرم است، قسط ماشین، خانه، گاز، تلفن، شهریه بچه و غیره ندارند. این افراد چیزی از اجاره‌خانه ۱۰ میلیون تومانی برای یک اتاق کوچک آپارتمانی نمی‌دانند.

او افزود: منتقدین بیانیه مجمع روحانیون مبارز راحت نشسته‌اند، جایشان نرم است، غذای‌ گرم دارند و هر چه به دهن‌شان می‌آید، می‌گویند و هیچ‌گونه انتقادی را هم نمی‌پذیرند.

غفاری با تاکید بر اینکه با توجه به قرار گرفتن در ایام دهه فجر مورد خطاب قرار دادن  نیروهای دلسوز انقلاب آن هم به این صورت، شایسته نیست، تصریح کرد: از قدیم گفته‌اند از کوزه همان برون تراود که در اوست. در حال حاضر اینها و نیروهای وابسته به اینها هرگز تاب تحمل هیچ نقدی را ندارند که این نشانه یک دیکتاتوری محض و کامل است.

بیشتر بخوانید:

بیانیه‌ مشترک مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام :اصلاح‌طلبان با لاریجانی تعامل کنند

غفاری در مورد راه برخورد با این نگاه‌های گزینشی اظهار کرد: باید تحمل کرد. ما به عنوان آدم‌های آزادی‌خواه اتفاقاً موافقیم که هر چه می‌خواهند بگویند و در این مورد آزاد هستند. آقای خاتمی حفظ الله یک بار گفته بود که «زنده‌باد مخالف من!» بله، با ما مخالف باشند اما تهمت، دروغ و افترا نبندند، ما را نقد کنند، هر چه هم می‌خواهند بگویند، نقد کنند اما دروغ و تهمت به ما نسبت ندهند.

این چهره سیاسی اصلاح‌ طلب در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر دیدار خاتمی و جرج سورس ادامه داد: شکر خوردند گفتند. یک نفر آمد و این را گفت، حتی بچه‌های وزارت خارجه گفتند چنین چیزی وجود ندارد و نیست، اینها دنبال تهمت، بهتان و افترا هستند. اگر آقای خاتمی یک ذره دستمال به دست بود و از روحیه استقلالی‌اش دست برمی‌داشت، این حرف‌ها را نمی‌زدند، حتی برای سایه خاتمی هم قربانی می‌کردند.

غفاری همچنین خاطرنشان کرد: خدا رحم کرده که زیر ما و بچه‌هایمان چه به لحاظ اخلاقی و چه مالی خیس نیست. اگر یک ذره در زندگی ما خیسی وجود داشت، الان اینها خیسی ما را سر پرچم بلند کرده بودند در حالی که زیر خودشان خیسِ خیس است، بچه‌هایشان در آمریکا، کانادا، این ور و آن ور می‌پلکند، هیچ عیبی ندارد اما خدا نکند یک روز بچه های ما یک شاه‌عبدالعظیم بروند.

او در رابطه با راه گریز از تندروی ها یادآور شد: راه گریزی وجود ندارد چرا که ساختار قانون اساسی همین خواهد بود که هست.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1600568

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجمع روحانیون مبارز هادی غفاری روحانیت روحانیون طلاب اصلاح طلبان مجمع روحانیون مبارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی، روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان عقیدتی سپاه خراسان رضوی افزود: اینها نشانه‌های صادق همان افولی است که از سال‌ها قبل، رهبر معظم انقلاب وعده آن را داده بودند و اکنون نشانه‌های تصدیق این وعده صادق بر همگان آشکار می‌شود.

بنابر روایت ایسنا، وی با بیان اینکه سال‌هاست که غرب ادعای دموکراسی دارد، افزود: حالا ببینید همین دموکرات‌ها چطور استاد دانشگاه را روی زمین می‌کشانند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و داخل ماشین می‌اندازند در حالیکه نه‌ فقط چشم ملت ایران بلکه نگاه همه مردم دنیا به دانشگاه‌هایشان دوخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تصویر جامعه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دقیق‌ترین مصداق تشابه با همان واقعه احزاب است تا جایی که شما در سال‌های اخیر به چشم می‌توانستید ببینید کسانی بودند که شاید حتی سوابق درخشان انقلابی هم داشتند اما در مقابل ساز و برگ اردوگاه دشمن به صرافت افتادند تن به سازش دهند، مذاکره کنند و تسلیم شوند.

وی ادامه داد: در مقابل این افراد، دسته دیگری بودند که ایستادند و در صدر آن‌ها رهبر معظم انقلاب بود. اینها همان کسانی بودند که گفتند «وَ صَدَقَ الله وَ رَسوله» و تا به امروز نیز همه کار نظام و اسلام و انقلاب و کشور را با همین مبنا به پیش برده‌اند.

علم الهدی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ و تبیین باید ابتدا به سراغ خودی‌ها برویم، افزود: برادران سپاه و توده اقشار مختلف بسیج، ۲ بستر مستعد کار فرهنگی هستند. مجامع خانوادگی، پاتوق‌های صمیمانه، اینها فرصت‌هایی است که می‌توان خیلی از مسائل فرهنگی و برنامه‌های تربیتی را به کمک خلوص ذاتی این فضا نهادینه کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901806

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراض شدید روحانیون به علیرضا پناهیان با شعار «حیدر حیدر»
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند