Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم - آئین تکریم و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان قم امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه وشهرسازی برگزار شد.

در این آئین از خدمات شش ساله حسن صبوری تقدیر و محمد صادقی به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان قم معرفی شد.

مدیر کلی بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم، سرپرستی سازمان میادین و تره بار و شهردار منطقه دو قم از سوابق اجرایی محمد صادقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه شهرسازی در این مراسم با اشاره به جایگاه قم به عنوان شاهراه ارتباطی استان‌های شمالی به جنوبی گفت: در این سال‌ها در زمینه توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی، عقب ماندگی‌هایی وجود دارد که برای جبران این عقب ماندگی‌ها باید تلاش کرد.

ایمان اسلامیان با اشاره به برنامه دولت برای ساخت مسکن قشر‌های ضعیف ومتوسط جامعه گفت: با توجه به وجود تورم در بعضی از شهرها، هم اکنون سهم مسکن به ۷۰ درصد از هزینه خانوار رسیده است که نیاز به برنامه ریزی دقیق در این حوزه وجود دارد.

محمد صادقی سرپرست جدید راه و شهرسازی استان هم پیشبرد اهداف دولت در زمینه حمل و نقل، توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی و تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه وشهرسازی تودیع و معارفه راه و شهرسازی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟