Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:01:37 GMT

مرثیه ای برای یک رویا؛ خداحافظ آرزوی بارسلونا!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۳۰۱۹

مرثیه ای برای یک رویا؛ خداحافظ آرزوی بارسلونا!

مارک اوورمارس، مدیر ورزشی آژاکس احتمالا فعلا باید با رویای حضور در بارسلونا خداحافظی کند.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز اخبار عجیب و غیرمنتظره ای از سوی باشگاه آژاکس مبنی بر اتمام همکاری این تیم با مارک اوورمارس، مدیر ورزشی موفق سال های اخیر منتشر شده و البته دلیل رخ دادن این اتفاق باعث شوکه شدن هواداران فوتبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید همه روزی در انتظار شنیدن این خبر بودند که همزمان تصاویری از توافق او با بارسلونا برای حضور در سمت مدیر ورزشی این باشگاه نیز منتشر شود، اما حالا مارک اوورمارس در عجیب ترین شرایط ممکن قرار گرفته است.

 

 

ستاره سابق تیم هایی چون آرسنال و بارسلونا به علت ارسال پیام های غیراخلاقی به کارمندان زن باشگاه آژاکس، مورد عتاب مدیران باشگاه قرار گرفته و شغل خود را از دست داده است. همین چند روز قبل بود که میسون گرین وود، ستاره انگلیسی منچستریونایتد به علت ضرب و شتم نامزد خود از شرکت حتی در تمرینات این تیم نیز محروم شد و حالا مارک اوورمارس بابت تعرض کلامی خود دیگر در باشگاه آژاکس سمتی نخواهد داشت.

 

این مدیر موفق در سال های اخیر معمار بازگشت آژاکس به جمع تیم های برتر اروپا در کنار ادوین فان درسار بوده و چشم تیم های بزرگ اروپایی را نیز به خود خیره کرده بود. از زمان حضور مارک اوورمارس در سمت مدیر ورزشی، آژاکس به فینال لیگ اروپا در سال 2016 و نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2019 راه یافته و نمایش های خیره کننده تیم اریک تن هاگ، تحسین بسیاری را به همراه داشته است.

 

 

ساخت و پرداخت ستاره هایی چون ماتیس دی لیخت، فرانکی دی یونگ، حکیم زیاش، آندره اونانا، نیکلاس تاگلیافیکو و .... تنها بخشی از هنرنمایی مارک اوورمارس و کادر فنی آژاکس در سال های اخیر بوده است. تیم اریک تن هاگ در فصل جاری به قدری درخشان و باصلابت ظاهر شده که برخی این تیم را یکی از مدعیان رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان و شگفتی سازی دوباره می دانند.

 

مارک اوورمارس در پایان سال گذشته قرارداد خود را با آژاکس تا تابستان 2026 تمدید کرد. با حضور او در سمت مدیر ورزشی، باشگاه در سال های اخیر بیش از 300 میلیون یورو سود به دست آورد و مارک اوورمارس بی تردید نقش مهمی در این انقلاب بزرگ ایفا کرد.

 

 

همین چند هفته پیش مارک اوورمارس در مصاحبه ای رویای خود را بازگشت به باشگاه بارسلونا و کار کردن در سمت مدیر ورزشی این تیم توصیف کرده بود. کارنامه درخشان او در آژاکس و البته آشنایی با محیط و فلسفه بارسلونا هواداران این تیم را از شنیدن این خبر خوشنود ساخت، اما حالا تقریبا دیگر محال است بارسلونا برای حفظ وجهه خود هم که شده، تمایلی به همکاری با مارک اوورمارس حداقل برای مدت های پیش رو داشته باشد.

 

او که روزگاری با شیرجه زدن روی چمن استادیوم سانتیاگو برنابئو بعد از برتربی آژاکس مقابل رئال مادرید خودش را برای هواداران بارسلونا عزیزنر کرده بود، حالا با کابوس عجیبی مواجه شده است.

 

 

این بدترین اتفاق ممکن در بدترین زمان ممکن برای وینگر تند و تیز لاله های نارنجی در دو دهه گذشته و مدیر ورزشی موفق آژاکس بود. حالا مارک اوورمارس به جای مرور رویای حضور در استادیوم نوکمپ به عنوان معمار بارسلونا، باید با تبعات اشتباه نابخشودنی خود روبرو شود.

مارک اور مارس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا سمت مدیر ورزشی مارک اوورمارس سال های اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر امروز به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 3-2 برنده شد. این برد به شاگردان میکل آرتتا اجازه داد تا 80 امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول بایستد.

بوکایو ساکا به عنوان یکی از گلزنان آرسنال در بازی امروز به اسکای گفت:"20 دقیقه آخر خوب نبود، اما ارزشش را داشت. حالا ما دوش می‌گیریم، سوار اتوبوس می‌شویم تا ورزشگاه را ترک کنیم، بازی منچسترسیتی آغاز می‌شود و باید به بهترین‌ها امیدوار باشیم!"

شانس قهرمانی آرسنال؟

ما می‌دانیم که دستیابی به قهرمانی برای هواداران و همچنین خودمان ما چه معنایی دارد، بنابراین خوشحالیم. می‌دانیم که این یک برد بزرگ برای ماست، ما سه بازی پیش رو داریم و می‌خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم!

منچسترسیتی؟

سیتی تیم شگفت انگیزی است اما کامل نیست. هیچ‌کس کامل و بی نقص نیست. آن‌ها می‌توانند امتیاز از دست بدهند. ما فقط باید کارمان را انجام دهیم و ببینیم چه می‌شود.

بازی امروز؟

شاید اگر این بازی فصل گذشته انجام می‌شد، تاتنهام به تساوی می‌رسید اما ما نشان دادیم که چه تجربه ای داریم. می‌توانیم به ورزشگاه تاتنهام بیاییم و سه امتیاز را بگیریم، حتی زمانی که ریسک زیادس وجود دارد و بازی بزرگی پیش روی ماست. جای زیادی برای خطا وجود ندارد، ما از سال گذشته تجربه زیادی به دست آوردیم و برای سه بازی آخر آماده هستیم.

دیگر خبرها

  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود