Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان مینودشت، حسین زارعی صبح امروز در بهره‌برداری از اداره پزشکی قانونی شهرستان آزادشهر که به صورت ویدئو کنفرانس با سازمان پزشکی قانونی و همزمان با مراسم افتتاح اداره پزشکی قانونی ۹ استان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر هشت مرکز پزشکی قانونی در گلستان فعالیت دارد و به لحاظ تعداد این مراکز و نیروی انسانی متخصص کمبود داریم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:  اداره پزشکی قانونی شهرستان آزادشهر در زمینی به وسعت ۴۰۰ مترمربع و زیربنا ۱۶۰ متر مربع در سال 1397 کلنگ‌زنی شده و امروز  به صورت واحد معاینات با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرهای بندر ترکمن، کردکوی، گرگان، علی‌آبادکتول، آزادشهر، مینودشت، کلاله و گنبدکاووس مراکز پزشکی قانونی به صورت منطقه‌ای و یا شهرستانی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: بیشتر مراجعات با توجه به آیین‌نامه ۹ گانه مراجع محترم قضایی که به این مراکز مراجعه می‌کنند تصادفات و نزاع‌ها و در موارد خاص سلامت روان بوده که برای معاینه، تشریح، کمیسیون و آزمایشات به این مراکز مراجعه می‌کنند.

زارعی گفت: بخشی از فوتی‌ها که از طرف مراجع قضایی به ما ارجاع داده می‌شود به منظور علت مرگ و میر در تصادفات، مرگ سالمندانی که در سرای سالمندان نگهداری می‌شوند بیشتر علت  مراجعات به پزشکی قانونی گلستان است.

وی بیان کرد: در سال گذشته به مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته دولت مرکز پزشکی قانونی شهرستان کلاله و گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید و تلاش داریم تا پروژه‌های پزشکی قانونی را در گرگان و کردکوی به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز کمبود نیروی تخصصی در پزشکی قانونی گلستان مدیرکل پزشکی قانونی گلستان پزشکی قانونی آزادشهر با ۳۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید پزشکی قانونی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور