Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:14:50 GMT

امباپه: مربی نیستم اما پست من برای مسی مناسب است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۳۳۰۶

امباپه: مربی نیستم اما پست من برای مسی مناسب است

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، مشکلی با حضور لیونل مسی در پست او در این تیم ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در طول این فصل پست‌های متفاوتی را در خط حمله تیم مائوریسیو پوچتینو تجربه کرده اما بیشتر از همه زمانی که در نوک خط حمله یا سمت چپ بوده توانسته تاثیرگذار باشد.

این بازیکن فرانسوی پیش از این همزمان با حضور مسی در  ترکیب در هر دوی این پست‌ها به میدان رفته اما در جریان پیروزی 1-5 برابر لیل بیشتر به کناره‌ها رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امباپه پس از پایان بازی در پاسخ به این سوال که آیا مسی در هنگام حضور در پست‌های مرکزی‌تر خط حمله عملکرد بهتری دارد یا خیر به آمازون پرایم گفت:« من مربی نیستم اما لئو بازیکنی است که نیاز به لمس توپ دارد، او باید بازی را حس کند. فکر می‌کنم این پست خوبی برای او است. او آزاد است، می‌تواند حرکت کند، توپ را بگیرد و به دروازه نزدیک است.»

 

 

این ستاره فرانسوی با اشاره به توانایی خودش برای بازی در سایر پست‌ها اظهار داشت:« علاوه بر تمامی این موارد، من هم می‌توانم همه جا بازی کنم. من در میانه خط حمله، در سمت راست و سمت چپ بازی کرده‌ام و هنوز آزادی عمل بسیاری در حرکاتم در ترکیب تیم دارم.»

این جابجایی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که نیمار فعلا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست. امباپه نیز با توجه به این موضوع اضافه کرد:« در حال حاضر به این شکل می‌توانیم خوب کار کنیم. پس از این با حضور نیمار باید به نتیجه برسیم که به چه شکل به میدان برویم چون او بازیکن مهمی است، او بازیکنی است که تیم ما را تغییر می‌دهد. باید ببینیم که او چه زمانی به ترکیب تیم بازخواهد گشت.»

 

پاری سن ژرمن لیونل مسی کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی کیلیان امباپه خط حمله پست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!