Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری قم، با حکم سید محمد تقی شاهچراغی، عباس صادقیان مشکانی به عنوان سرپرست اداره کل فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری قم منصوب شد.
در حکم استاندار قم خطاب به صادقیان مشکانی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد، سوابق و تجربیات جنابعالی و بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست اداره کل فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری قم منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین استاندار قم طی دو حکم جداگانه، یاسر جعفرپور فردوسیه و عباس گراوند را به ترتیب به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان جعفرآباد و بخشدار سلفچگان منصوب کرد.
در احکام انتصاب بخشداران جدید با اشاره به تفویض اختیار وزیر کشور و در اجرای تبصره بند ۱ ماده(۳) مصوبه شماره ۸۷۸۶۰۶ مورخ ۱۳۹۵/۴/۱ شورای عالی اداری و نظر به پیشنهاد فرماندار مربوطه و تأیید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آمده‌است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وتحقق سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی موفق و مؤید باشید.
شایان ذکر است هر سه مدیر تازه منصوب شده، جزء نیروهای شاغل در استانداری قم و دارای سال‌ها تجربه وسابقه خدمت در این مجموعه هستند.

 استاندار قم همچنین طی حکمی، علیرضا گلچین پور را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کهک منصوب کرد.

در متن حکم شاهچراغی آمده‌است: نظر به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و با عنایت به توانمندی، تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان"سرپرست فرمانداری شهرستان کهک" منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وتحقق سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی با تأکید بر شاخص عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی در خدمت رسانی هر چه مطلوب به مردم شریف موفق و مؤید باشید.

علاوه بر قم ،‌این استان دارای دو شهرستان کهک و جعفریه نیز می‌باشد.

شهر کهک در جنوب استان قم قرار دارد و فاصله آن تا شهر قم حدود ۳۰ کیلومتر است؛ شهرستان کهک از ۲ بخش مرکزی و فردو تشکیل شده ‌است.

شهرستان جعفریه از دو بخش مرکزی و دهستان قاهان تشکیل شده‌است.

جعفریه با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم با جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار تَن با ۲ گویش فارسی‌وترکی قرار دارد.

برچسب‌ها سید محمدتقی شاهچراغی قم استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید محمدتقی شاهچراغی قم استانداری قم سید محمدتقی شاهچراغی قم استانداری قم استانداری قم شهرستان کهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد