Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در پنجمین  جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و تشکر از اقدامات اعضای شورا و پیگیری مصوبات اظهار کرد: حرکت مسؤولان در انجام وظایف در مسیر انقلاب، ولایت و شهدا امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به گزارش فرمانده انتظامی استان افزود: در مجموعه نیروی انتظامی استان اراده جدی در حوزه پیشگیری وجود دارد و نیروی انتظامی نقش مضاعفی در این حوزه دارد.
وی ضمن تسلیت و تبریک شهادت مامور نیروی انتظامی در استان فارس اظهار کرد: این اقدامات اراذل اوباش هیچ انگیزه‌ای را از پلیس ما سلب نخواهد کرد، بلکه پلیس کما فی سابق با قدرت و اقتدار با شرارت‌ها برخورد خواهد کرد و امیدواریم در مرجع قانونگذاری نیز یک اصلاح و تغییری در قانون استفاده از سلاح توسط پلیس  انجام شود.
رئیس شورای قضایی استان زنجان تاکید کرد: موضوعات پیشگیری موضوعی مهم و کم هزینه است و نباید اجازه داد بسترهای پیشگیری از وقوع جرم از بین برود امر پیشگیری را جدی بگیریم و همه دستگاه‌ها در این خصوص وظیفه و نقش دارند.
صادقی نیارکی گفت: موضوع سرقت مقوله‌ای  مهم است و استان از حیث نرخ و فراوانی این جرم جزء استان‌های آخر است با این اوصاف در 10 ماهه سال جاری شاهد  رشد سرقت  در استان  مواجه هستیم  این رشد قابل پیشگیری است.
وی ادامه داد: در دستگاه قضایی برای پیشگیری از وقوع جرم سرقت دستورات لازم برای  صدور احکام بازدارنده در دادسرا ها در همه حوزه‌های قضایی صادر شده است.
رئیس کل دادگستری استان به اعطای اختیار قانونی و مستقیم و بدون دستور قضایی به مامورین جهاد کشاورزی در حوزه تغییر کاربری اراضی اشاره کرد و گفت: به مامورین جهاد کشاورزی اختیار مستقیم و بدون دستور قضایی داده شده که در صورت مشاهده تغییر کاربری مانع ایجاد تغییر کاربری شوند و اجازه تغییر کاربری را ندهند، چرا که با اقدامات پیشگیرانه و به موقع از بروز خسارات و ایجاد نارضایتی‌ها جلوگیری خواهد شد.
صادقی نیارکی به عدم برف‌روبی به موقع در زنجان نیز اشاره کرد و افزود: حسب بررسی‌ها و گزارشات واصله، عدم برف‌روبی به موقع ناشی از کوتاهی و تعمدی مسئولان امر حکایت دارد و مردم در حالیکه برای جشن پیروزی انقلاب آماده می‌شدند، شاهد کوتاهی دستگاه‌های متولی برف‌روبی، ستاد مدیریت بحران استان در مدیریت این بحران بودند و با این کار مرتکب ترک فعل شدند و  البته وعده داده‌اند دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان به موضوع بعدی جلسه که نظارت بر بازار بود اشاره کرد و گفت:گرانی افسار گسیخته مشمول استان زنجان نیست، بلکه این یک موضوع کشوری است  اما باید تلاش برای کنترل  بازار و گرانی‌ها به عمل آید.

وی تصریح کرد: در استان  زنجان اقدامات خوب و به هنگامی درحوزه نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها توسط دستگاه‌های متولی امر نظارت و بازرسی انجام شده که منجر به کنترل افزایش قیمت در برخی کالاها شده است.
صادقی نیارکی با تاکید بر اینکه ستاد تنظیم بازار به وظیفه خود در آستانه پایان سال عمل کند و فعالان اقتصادی جزء و کلان کشور به فرمایشات مقام معظم رهبری در تولید محصولات با کیفیت  جامه عمل بپوشانند، گفت: ما از عموم مردم هم تقاضا داریم اگر در بازار شاهد نابسامانی‌هایی شدند، موضوع را به مراجع نظارتی برای پیگیری اعلام کنند.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: نظارتی برف روبی نابسامانی تغییر کاربری صادقی نیارکی استان زنجان برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • تجلیل از ۵۵ مامای استان قم
  • قدردانی از ماما‌های استان در روز جهانی ماما
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد