Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-07@05:26:51 GMT

این پرسپولیس بیچاره!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۳۴۱۹

این پرسپولیس بیچاره!

پرسپولیس در حالی باید وارد بازار نقل و انتقالات شود که آهی در بساط ندارد.

پرسپولیس امروز، دوشنبه، باید در دیدار نهایی سوپرجام به مصاف فولاد برود و برای کسب پنجمین جام در این بازی، تلاش کند. با این حال شاید دغدغه اصلی یحیی گل محمدی و بسیاری دیگر از هواداران این باشگاه، نه بازی امروز بلکه پنجره زمستانی است که به سرعت در حال بسته شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش  جنوب نیوز و به نقل از فرارو، سرمربی پرسپولیس همین روز گذشته در کنفرانس خبری اعلام کرد اسامی ۱۲ یا ۱۳ نفر را به مدیریت باشگاه داده تا برای جذب آن‌ها اقدام شود، ولی هنوز به موفق به جذب حتی ۲ بازکن هم نشده اند. او گفته وقتی نمانده و مجبور است که بازیکنان مدنظرش را از روی فیلم انتخاب کند. مشکل اصلی، اما بعید است انتخاب بازیکن از روی فیلم باشد، چون این پرسپولیس اصولا آهی در بساط ندارد که بخواهد بازیکن بخرد.

اتفاق جدیدتر که می‌تواند شرایط این باشگاه را خیلی واضح شرح داد شکایت علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم برای رقم ۲.۵ میلیاردتومان است! همین علیرضا بیرانوند در فهرست خرید زمستانی پرسپولیس قرار داشته و حالا برای ۲ میلیارد تومان پنجره پرسپولیس را بسته است. شاید همین فاکتور کوچک برای «بیچارگی» این روز‌های پرسپولیس کافی باشد؛ تیمی که ۲.۵ میلیارد تومان پول در حسابش ندارد چطور قرار است با ۱۲ بازیکن مذاکره کند و حداقل ۴، ۵ نفر از آن‌ها را بخرد؟

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟

کادرفنی پرسپولیس سه گزینه برای انتخاب جایگزین امید عالیشاه در دیدار با نساجی مازندران دارد.

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر قرار می‌گیرد که اوسمار ویه‌را بار دیگر باید ترکیب خود را دستخوش تغییر کند.

بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت انضباطی در حالی رخ می‌دهد که امید عالیشاه با دریافت کارت قرمز در دیدار با سپاهان نمی‌تواند در قائم‌شهر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

از این رو اوسمار ویه را چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیمش ندارد. وحید امیری با وجود شرایط مطلوبی که دارد هنوز نمی‌تواند ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. از سوی دیگر سعید صادقی نیز مدت هاست از فرم ایده آل فاصله گرفته تا در سه ماه گذشته به طور کامل از ترکیب خارج شود.

محمد خدابنده‌لو نیز دیگر گزینه کادرفنی سرخپوشان برای جانشینی امید عالیشاه است که امروز هم در تاکتیک‌های تیمی حضور داشت. حالا باید دید اوسمار کدام بازیکن را برای این امر انتخاب می‌کند تا بتواند در چمن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به یکی از اهداف مهم خود که کسب سه امتیاز و حضور در کورس قهرمانی با استقلال است دست پیدا کند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد