Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-04@08:59:37 GMT

چگونه بدون شارژر لپ تاپ را شارژ کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۳۴۲۱

کارشناسان می‌گویند در صورتی که شارژر لپ تاپ همراهتان نباشد می‌توانید با چند روش متفاوت آن را شارژ کنید. جنوب نیوز: اگر شارژر لپ‌تاپ‌تان گم شده یا همراه‌تان نیست با این روش‌ها می‌توانید لپ‌تاپ‌تان را شارژ کنید. یک شارژر USB-C پیدا کنید. بسیاری از وسایل الکترونیکی دیگر از طریق USB-C شارژ می‌شوند، بنابراین دستگاه‌های دیگر خود را بررسی کنید تا ببینید آیا می‌توانید از یکی از شارژرهای آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کابل را به کامپیوتر و منبع برق وصل کنید. کامپیوتر شما اکنون باید شارژ شود! بسته به وات شارژری که استفاده می‌کنید، ممکن است رایانه‌تان کمی کندتر از حد معمول شارژ شود، اما بیشتر شارژرهای USB-C باید بتوانند نیازهای برق رایانه‌تان را تأمین کنند.

روش دوم استفاده از پاوربانک است. در این روش مطمئن شوید که پاوربانک شما با لپ‌تاپ سازگار است.

روش سوم استفاده از آداپتور برق یونیورسال است. این آداپتور یک شارژر است که دارای نوک‌هایی با اندازه‌های مختلف بوده و می‌تواند بر اساس رایانه‌ای که در حال شارژ است، مقدار متفاوتی برق تامین کند. روش بعدی استفاده از شارژر ماشین است. بسیاری از خودروها دارای پورت‌های USB_A یا USB_C هستند. درصورت لزوم یک آداپتور یا شارژر برای خودروی خود خریداری کنید. اگر خودروی شما پریز یا درگاهی ندارد که با لپ‌تاپ شما کار کند، برای شارژ لپ‌تاپ به آداپتور و شارژر نیاز دارید، ماشین خود را روشن کنید تا لپ‌تاپ شارژ شود.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان

یک گروه جستجو بقایای پنج نفر از جمله یک نوزاد تازه متولد شده را در حفاری در خانه هرمان گورینگ در محوطه مقر سابق آدولف هیتلر در لهستان کشف کردند.

براساس گزارش آر تی، این مطلب که از سوی مجله اشپیگل گزارش شد، بیان کرد که این کشف توسط گروهی از باستان شناسان آلمانی و لهستانی در سایت لانه گرگ مقر هیتلر و مجموعه فرماندهی ارتش نازی آلمان واقع در ماسوریا شمال لهستان  انجام شده است، که در حفاری آنجا بقایای انسان‌هایی بدون دست و پا کشف شد.

بر اساس این گزارش، در زیر کف چوبی قدیمی خانه گورینگ اسکلت‌های پنج نفر یافت شد: سه بزرگسال، یک نوجوان و یک نوزاد، که همگی بدون دست و پا بودند.

یکی از اعضای گروه معتقد است که ممکن است اجساد پس از ساخت خانه دفن شده باشند، زیرا اگر این کار زودتر انجام می‌شد، کارگران بقایای آن را کشف می‌کردند. اما این احتمال وجود دارد که اجساد پس از پایان جنگ جهانی دوم دفن شده باشند.

اشپیگل خاطرنشان کرد که دادستان عمومی لهستان تحقیقاتی را آغاز کرده است.

 مقر لانه گرگ مجموعه‌ای متشکل از بیش از هشتاد مخفیگاه و ساختمان مستحکم در جنگل بود که در منطقه حفاظت شده‌ای به وسعت ۲۵۰ هکتار قرار داشت و اطراف آن را حصار‌های سیم خاردار، میدان‌های مین، برج‌های دیده بانی و ماشین آلات محصور کرده بود. 

 نیرو‌های آلمانی در ژانویه ۱۹۴۵ پس از منفجر کردن سنگرها، با نزدیک شدن واحد‌های ارتش سرخ روسیه در حال پیشروی، از مقر فرار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز