Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - محمدنافع علایی نیا گفت: زمین‌های مناسب برای راه اندازی این مجتمع، در روستای "چاغرلو" در بخش زیویه، شناسایی و معرفی و از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی واگذار خواهد شد.

رییس اداره جهاد کشاورزی سقز با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ واحد گلخانه در مساحت‌های هر کدام چهار هزار متر مربع در شهرستان فعال است، گفت: یک واحد دیگر نیز در روستای "جنیان" با پیشرفت ۴۰ درصد در حال آماده سازی و راه اندازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او: مجوز تاسیس چندین مورد (گلخانه) دیگر هم صادر شده و ۲ واحد غیرفعال هم در دست بازسازی و نوسازی است.

علایی‌نیا ایجاد واحد‌های صنعتی و نیمه صنعتی در بخش دام و طیور، زنبور داری، گلخانه، صنایع تبدیلی، افزایش ظرفیت نگهداری گندم با احداث سیلو و افزایش ظرفیت آنها، توسعه سطح باغات در اراضی آبی و در دیم زار‌ها و مکانیزه کردن آبیاری مزارع در حد سالیانه بیش از ۵۰۰ هکتار بخشی از فعالیت‌های این اداره در چند سال اخیر بوده است.

رییس اداره جهاد کشاورزی سقز گفت: کسب رتبه اول استانی در چهار سال اخیر و تامین بیش از یک هزار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات مختلف اعم از سرمایه ثابت و در گردش برای بخش‌های مختلف کشاورزی را از رویکرد‌ها و اقدام‌های سال‌های اخیر جهاد کشاورزی می باشد.

او می گوید: شهرستان سقز در زمینه تولیدات آبزیان، چغندر قند، دانه‌های روغنی و پرورش زنبور عسل دارای رتبه برتر استانی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی گلخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم