Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@00:14:51 GMT

راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۳۴۴۹

راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام هادی خلیلی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی خودرویی به مناسبت ۲۲ بهمن با تبریک این روز اظهار کرد: در طول ایام دهه فجر سعی شده که محوریت برنامه ها تبیین دستاوردهای نظام در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن باشد چرا که این یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هنوز دستورالعمل خاصی برای روز راهپیمایی ۲۲ بهمن و چگونگی اجرای آن ابلاغ نشده افزود: به نظر می رسد با شواهد موجود و گسترش بیماری چندباره بیماری کرونا راهپیمایی مشابه سال گذشته و به صورت خودرویی برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه با همکاری نیروهای انتظامی و راهنمایی رانندگی تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی اندیشیده شده است ادامه داد: سال گذشته اولین تجربه به شیوه خودرویی بود که از تجربیات آن برای بهتر برگزار شدن در سال جاری استفاده خواهیم کرد کما اینکه در سال ۹۹ حضور مردم در صحنه پرشور و با استقبال خوبی همراه شد.

خلیلی مسیر راهپیمایی خودرویی را به مانند سال گذشته عنوان کرد و گفت: مراسم از ساعت ۱۰ از ابتدای بلوار مهارت آغاز سپس از مسیر پل شهید آنجفی - خیابان جهاد (هپکو) و در انتها در میدان سرداران به پایان می رسد و بعد از آن نیز با حضور مردم در نماز جمعه مراسم خاتمه پیدا می‌کند.

به گفته وی قطعنامه ۲۲ بهمن نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه قرائت می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی توزیع اقلام فرهنگی برپایی ایستگاه‌ سلامت، نور افشانی و... را از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت ۲۲ بهمن برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی خودرویی 22 بهمن ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • حمایت از فلسطین توسط هلندی ها با رژه خودرویی + ویدئو
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد