Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:08:47 GMT

جشنواره موسیقی فجر اردبیل به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۳۴۸۳

جشنواره موسیقی فجر اردبیل به تعویق افتاد

به گزارش ایرنا، سعید نوریان روز دوشنبه در این زمینه تشریح کرد: دهمین جشنواره استانی موسیقی فجر به میزبانی شهرستان مشگین‌شهر قرار بود برگزار شود که با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا به منظور سلامت هنرمندان و علاقه‌مندان، زمان برگزاری جشنواره به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اینکه استقبال خوبی را از هنرمندان و گروه‌های موسیقی استان اردبیل برای حضور در این رویداد شاهد بودیم، افزود: هیات انتخاب شامل مجید عصری، نیما نسل سراجی و محمد نقوی از بین متقاضیان ۱۱ گروه  را برای حضور در بخش موغام انتخاب کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: هشت گروه هم در بخش پاپ و کلاسیک و پنج گروه در بخش موسیقی اصیل ایرانی قرار بود در قالب دهمین جشنواره استانی موسیقی فجر با هم به رقابت بپردازند.

وی اضافه کرد: با توجه به تعویق زمان برگزاری و در هماهنگی‌ با دبیرخانه جشنواره ملی موسیقی فجر، قرار است از چند گروه موسیقی از دیگر استان‌های کشور هم به صورت میهمان در این دوره از جشنواره میزبانی شود.

دهمین جشنواره استانی موسیقی فجر اردبیل در قالب سی و هفتمین دوره از جشنواره موسیقی فجر قرار بود در روزهای ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه در تالار اندیشه مشگین‌شهر برگزار شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل جشنواره ‌های فجر موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل جشنواره های فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل جشنواره های فجر موسیقی موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی همنوازان باربد به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر، نظیر روزگار آشنایی، دل سر به هوا،‌ای دوست، رنگ شادی، نازارم و دالکه است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)،  محمد انوری (کمانچه آلتو)،  مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)،  محمد یخچالی (سنتور)،  میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)،  سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)،  ماهور زمانه پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند