Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، یعقوب سلیمانی گفت: سامانه ارائه خدمات اجتماعی به مددجویان مراجعه کننده به جمعیت هلال‌احمر که از آن با عنوان «سخا» یاد می شود، در همه شعب جمعیت هلال‌احمر راه‌اندازی شد.

وی افزود: پیش از این مددکاران جمعیت هلال احمر در سطوح ستادی و استانی آماده خدمت رسانی به مددجویان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه هوشمند سخا امکان گزارش گیری و ثبت آرشیوی درخواست های بهره وران را به سهولت برای مددکاران ستادی، استانی و شعب فراهم کرده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: سامانه سخا پس از گذراندن مراحل آزمایشی طی پنج سال گذشته، در تمامی استان ها به منظور احراز صلاحیت دریافت خدمات حمایتی بیماران نیازمند معرفی شده و رفع موارد همپوشانی با سایر سازمان های حمایتی راه اندازی و به بهره برداری رسید.

سلیمانی ادامه داد: سامانه هوشمند سخا تحت وب و با تمامی سیستم های مرورگر اینترنتی و حتی از طریق تلفن های همراه قابل بهره برداری است و هدف اصلی از راه اندازی آن در راستای برخورداری از دید نظارتی و مرتفع کردن نیازهای واقعی طراحی شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: هلال احمر یک مجموعه مردمی است که اولویت خود را کمک به مردم نیازمند ترسیم کرده و در این عرصه از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا گره ای از مشکلات مردم باز شود.

برچسب‌ها حمایت از بیماران خاص یعقوب سلیمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمایت از بیماران خاص یعقوب سلیمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حمایت از بیماران خاص یعقوب سلیمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد