Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:37:09 GMT

ویزیت رایگان ۱۲۵ نفر در روستای «حاجی‌آباد» کردکوی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۳۶۷۸

ویزیت رایگان ۱۲۵ نفر در روستای «حاجی‌آباد» کردکوی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، حسین باقری اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر کاروان سلامت هلال احمر به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به روستای کم برخوردار «حاجی‌آباد» اعزام شد.

وی افزود: کاروان سلامت هلال احمر با ظرفیت داوطلبی پزشک عمومی، ماما، روانشناس، کارشناس بهداشت، تکنسین دارویی در مدت یک روز ۱۲۵ بیمار مراجعه‌کننده را ویزیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هلال احمر کردکوی خاطرنشان کرد: در این کاروان سلامت که معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان هم از آن بازدید کرد؛ تکنسین‌های دارویی حاضر در کاروان سلامت، داروی رایگان به ارزش ۹۵ میلیون ریال به بیماران تحویل دادند.

همچنین در حاشیه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردمِ روستا، آموزش‌های کمپین آموزشی خانه‌های هلال با موضوع مقابله با مخاطرات طبیعی در قالب بازی‌های آموزشی به کودکان روستا داده شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز هلال احمر گلستان کردکوی ویزیت رایگان دهه فجر حسین باقری کاروان سلامت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • شکسته شدن ۲ سد خاکی/ سیلاب در حاجی آباد زیرکوه جاری شد + عکس
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی