Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از آن که در و پنجره‌هایی آهنی کنار گذاشته شدند، بسیاری از افراد از پنجره‌های پی وی سی استفاده می‌کردند. اما به مرور پنجره‌های یو پی وی سی جای آن‌ها را نیز در صنعت ساختمان‌سازی گرفتند.

یکی از بهترین روش‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، عایق کردن خانه از صدا، سرما، گرما و گرد و غبار استفاده از پنجره‌های دوجداره UPVC است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما قبل از آن که از درب و پنجره دوجداره UPVC استفاده کنید بهتر است با آن‌ها آشنا شوید. در این مطلب قصد داریم توضیح دهیم که پروفیل درب و پنجره uPVC چیست، چه مزایایی دارند و در پایان نیز بهترین شرکت برای خرید پروفیل یو پی وی سی را به شما معرفی کنیم.

پروفیل درو پنجره UPVC چیست؟

پروفیل uPVC نوعی پلاستیک جامد سفید رنگ است که همه ما آن را به عنوان یک ماده ساختمانی می‌شناسیم. این پروفیل در ساخت درب و پنجره استفاده می‌شود و می‌تواند به عنوان یک عایق مؤثر در برابر آلودگی هوا و حتی آلودگی صوتی عمل کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پروفیل uPVC این است که مقاومت و انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد و در نتیجه طول عمر زیادی نیز دارد. همین مزیت باعث کاهش هزینه‌ها در نگهداری و تعمیر قاب پنجره‌ها نیز می‌شود.

شرکت آبایان پروفیل یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات در این زمینه است که با انجام آزمایش‌های مختلف روی محصولات خود، کیفیت و تنوع آن‌ها را تضمین می‌کند. برای مثال می‌توان به آزمایش فرمولاسیون و ترکیب مواد اولیه، آزمایش مقاومت در برابر ضربه، آزمایش ابعاد و ضخامت‌های پروفیل و همچنین مقاومت در برابر اسید و باز اشاره کرد.

مزایای خرید پروفیل uPVC

پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ( https://abayanprofile.ir/) در مقایسه با نسخه‌های قدیمی و جایگزین ارزان‌تر و به صرفه‌تر است. علاوه بر این با توجه به عایق‌بندی قوی این نوع پنجره‌ها در برابر سرما و گرما هزینه‌های مربوط به انرژی نیز در فصول سرد و گرم سال کاهش خواهد یافت. به طور کلی می‌توان گفت استفاده از پنجره‌های دوجداره uPVC در کاهش هزینه‌ها تأثیر به سزایی دارد.

همچنین نصب و به کارگیری درب و پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی، به دلیل قالب‌های آماده و استاندارد بسیار سریع و آسان است. این نوع از پروفیل در برابر رطوبت و شکستگی مقاوم است و در شرایط جوی مختلف سازگاری بالایی دارد. در نتیجه شاهد تغییر رنگ و شکل و یا زنگ زدگی در آب و هوای مختلف نخواهید بود.

پروفیل‌های تولید شده در شرکت آبایان پروفیل ضمن مقاومت در برابر سرما و حرارت، در برابر ضربه نیز بسیار مقاوم‌اند و تغییر حالت نمی‌دهند. نیاز به صرف هزینه دوباره برای رنگ آمیزی ندارند و ضد باکتری هستند. این ویژگی باعث می‌شود که در هنگام نظافت کار شما آسان‌تر شود. از دیگر مزایا و ویژگی‌های پروفیل uPVC به کار رفته در محصولات آبایان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبات رنگ در برابر اشعه‌های خورشید قابلیت استفاده از روکش‌های مختلف مقاومت در برابر اشتعال و گازهای سمی مقاومت در برابر زنگ زدگی، رطوبت هوا و خوردگی مقاومت در برابر نفوذ اشعه UV

اگر دوست دارید در هنگام تعویض درب و پنجره‌ها از تمامی این مزیت‌ها و ده‌ها مزیت دیگر بهره‌مند شوید کافیست روی عبارت پروفیل درب و پنجره دوجداره uPVC کلیک کنید و از طریق سایت با متخصصان آبایان پروفیل در ارتباط باشید.

آبایان، آرامشی بی پایان

آبایان پروفیل در سال ۱۳۹۶ با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تولید باکیفیت‌ترین پروفیل‌های uPVC، به پشتوانه همکاری با برترین متخصصان کشور در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر با گذشت بیش از ۵ سال این شرکت یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل درب و پنجره دوجداره در کشور می‌باشد. متخصصان در آبایان پروفیل در تلاشند محصولات خود را مطابق با برترین استانداردهای روز دنیا تولید کنند. با ثبت سفارش در آبایان پروفیل یک ضمانت ۵ ساله دریافت می‌کنید که طی آن متخصصان آبایان پروفیل متعهد می‌شوند در صورت تغییر رنگ و حالت پروفیل‌ها، بدون دریافت هزینه آن را بازسازی یا تعویض کنند. چه چیزی از این بهتر؟

در شرکت آبایان پلیمر با به‌کارگیری به‌روزترین ماشین آلات و ابزار تولیدی و همچنین همکاری با کارآزموده‌ترین متخصصان، همواره تلاش بر این است که کیفیت محصولات با استانداردهای به روز دنیا هماهنگی داشته باشد و تولیدات از کیفیت ویژه‌ای برخوردار باشند. رعایت حقوق مصرف کننده پیشرفت صنایع در کشور و درک اهمیت حمایت از تولیدات ملی از ارزش‌هایی است که شرکت آبایان پلیمر فعالیت‌های خود را بر اساس آن‌ها استوار کرده است.

مزایای خرید پروفیل یو پی وی سی از آبایان پروفیل

از جمله مزایای ثبت سفارش و خرید درب و پنجره‌های دوجداره از شرکت آبایان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آبایان در جهت کسب رضایت و ایجاد اطمینان خاطر در مشتریان خدمات پشتیبانی پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در صورت ثبت سفارش از این شرکت می‌توانید همه روزه در ساعات اداری با مهندسان و کارشناسان متخصص در این زمینه در ارتباط باشید. بیمه نامه کیفیت یکی دیگر از خدمات پس از فروش در آبایان پلیمر است. با استفاده از این بیمه نامه در صورت بروز عیب و نقص و یا ناکارآمدی محصولات، مشتریان می‌توانند برای جبران خسارت‌های وارده اقدام کنند. بیمه‌نامه کیفیت همراه با محصولات برای تمامی مشتریان ارسال خواهد شد.

جمع بندی

در این مطلب با مزایای خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره UPVC از آبایان پروفیل آشنا شدید. سابقه پنج ساله این کارخانه تضمینی برای اعتماد و خرید شما مشتریان است. طی این ۵ سال متخصصان و کارکنان مشغول در شرکت صنعتی آبایان پروفیل، با ارتقاء کیفیت محصولات ضمن جلب رضایت مشتریان موفق به صادرات محصولات خود به کشورهای حوزه خلیج فارس و شرق آسیا شده‌اند.

شما هم می‌توانید برای تعویض در و پنجره یو پی وی سی محل کار و یا حتی منزل خود در آبایان پروفیل ثبت سفارش کنید. برای این کار کافیست به سایت مراجعه کنید.

کد خبر 553996

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دکوراسیون داخلی دکوراسیون خانه مسکن آهن صنایع شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پنجره های دوجداره مقاومت در برابر خرید پروفیل دوجداره UPVC یو پی وی سی دوجداره uPVC پنجره ها ثبت سفارش پروفیل UPVC پروفیل uPVC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد

حسین شیرزاد از خرید روزانه ۱۰۰۰ تن گوشت مرغ در کشور خبر داد و گفت: خرید مرغ مازاد تولید داخلی بدون هیچ محدودیتی از مرغداران انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام در استان‌ها بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند و با همه ظرفیت متعهد به خرید مرغ هستند و با شیبی ۲۷ درصدی طی یک ماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن خرید مرغ رسیده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان نیز حدود ۱۷ هزار تن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

وی اظهار داشت: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیر کشتاری اتفاق افتاده چنانچه مرغ را تا ۵۹ روزگی مرغ نگهداری کنند پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور خواهد بود.

نهاده‌های مورد نیاز صنعت مرغداری کشور فراهم است

شیرزاد، با بیان اینکه امروز بازار نهاده‌ها در آرامش کامل است گفت: شرکت پشتیبانی امور دام با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال، شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به صنعت مرغداری کشور کرده است به طوری که عمده انبار‌های مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

وی افزود: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک گفتگوی ملی با مرغداران کشور هستیم؛ زیرا زمان آن رسیده که با بهره‌وری و کارایی بالاتری این محصول را تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف شد و با افتخار تکمیل و کهنه و نو شدن ذخایر راهبُردی مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه در گردش مکفی و بیمه قیمت محصولات خود دارد.

شیرزاد با بیان اینکه صنعت مرغداری کشور نیازمند فعال سازی کریدور‌های صادراتی است، گفت: صادرکنندگان مرغ باید مشوق‌های صادراتی و بسته‌های حمایتی دریافت دارند.

وی بیان کرد: صادرات موفق مرغ وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم، نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

دیگر خبرها

  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی