Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:14:40 GMT

صادق صادقی خرید بعدی ذوب‌آهن!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۳۹۵۴

صادق صادقی خرید بعدی ذوب‌آهن!

صادق صادقی هافبک ۲۹ ساله پدیده خراسان، گزینه مدنظر ذوب‌آهن برای تقویت خط میانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی طی دو روز سجاد آشوری، سعید باقر پسند و محمدامین درویشی را به‌خدمت گرفت به‌دنبال جذب دیگر گزینه‌های مدنظرش برای تقویت‌شدن در نیم‌فصل دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق صادقی هافبک ۲۹ ساله تیم فوتبال پدیده خراسان در تیررس گاندو های اصفهانی قرار گرفته است و مهدی تارتار می‌خواهد او را برای ذوب‌آهن به‌خدمت بگیرد. صادقی به‌دنبال فسخ قرارداد و جدایی از پدیده خراسان است و احتمالاً نیم‌فصل دوم را در تیم دیگری توپ خواهد زد.

البته گفته می‌شود صادقی که سابقه بازی در نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد با محمود فکری برای حضور در مسجدسلیمان به توافقاتی رسیده و ممکن است راهی این تیم شود.

حالا ذوبی‌ها که خواهان او هستند برای خرید صادقی باید با نفت مسجدسلیمان رقابت کنند.

کد خبر 554021

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نقل و انتقالات تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو ذوب آهن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان صادق صادقی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با کارکنان عقیدتی سپاه خراسان رضوی افزود: اینها نشانه‌های صادق همان افولی است که از سال‌ها قبل، رهبر معظم انقلاب وعده آن را داده بودند و اکنون نشانه‌های تصدیق این وعده صادق بر همگان آشکار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال‌هاست که غرب ادعای دموکراسی دارد، افزود: حالا ببینید همین دموکرات‌ها چطور استاد دانشگاه را روی زمین می‌کشانند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و داخل ماشین می‌اندازند در حالیکه نه‌ فقط چشم ملت ایران بلکه نگاه همه مردم دنیا به دانشگاه‌هایشان دوخته شده است.

امام جمعه مشهد بیان کرد: تصویر جامعه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دقیق‌ترین مصداق تشابه با همان واقعه احزاب است تا جایی که شما در سال‌های اخیر به چشم می‌توانستید ببینید کسانی بودند که شاید حتی سوابق درخشان انقلابی هم داشتند اما در مقابل ساز و برگ اردوگاه دشمن به صرافت افتادند تن به سازش دهند، مذاکره کنند و تسلیم شوند.

وی ادامه داد: در مقابل این افراد، دسته دیگری بودند که ایستادند و در صدر آن‌ها رهبر معظم انقلاب بود. اینها همان کسانی بودند که گفتند «وَ صَدَقَ الله وَ رَسوله» و تا به امروز نیز همه کار نظام، اسلام، انقلاب و کشور را با همین مبنا به پیش برده‌اند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ و تبیین باید ابتدا به سراغ خودی‌ها برویم، افزود: برادران سپاه و توده اقشار مختلف بسیج، ۲ بستر مستعد کار فرهنگی هستند. مجامع خانوادگی، پاتوق‌های صمیمانه، اینها فرصت‌هایی است که می‌توان خیلی از مسائل فرهنگی و برنامه‌های تربیتی را به کمک خلوص ذاتی این فضا نهادینه کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد