Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:34:49 GMT

مرکز درمانی شهید نبوی در شهرری افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۴۱۰۴

مرکز درمانی شهید نبوی در شهرری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مرکز درمانی شهید نبوی که به همت سپاه سیدالشهدا احداث شده است با حضور سردار احمد ذوالقدر  فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسؤولان ظهر امروز در شهرری افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این مراسم اظهار کرد: زمین این درمانگاه را در سال ۱۳۹۲ طی تهاتری با شهرداری در اختیار گرفتیم، که به دلیل نبود اعتبارات از سال‌ ۹۴ تا ۹۹ تعطیل بود و در اسفند ماه ۱۳۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد.

سردار ذوالقدر اظهار در ادامه گفت: این مرکز درمانی در پنج طبقه و هر طبقه شامل ۲ هزار مترمربع مساحت زیربنایی تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه پیشین سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در محله دیلمان قرار داشت، افزود: درمانگاه فعلی در محلی مناسب راه اندازی شده و دیگر بخش‌های درمانی آن نیز در فازهای بعدی در طبقات مختلف اجرایی می شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به تغییر مجوز این مرکز از پلی کلینیک به بیمارستان ۱۲۴ تختخوابی، بیان کرد: پس از آماده سازی درمانگاه، تجهیزات و امکانات درمانی به روز در این مرکز نصب شده است.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه درمانگاه شهید نبوی دارای امکانات مختلفی است، خاطرنشان کرد: بخش های فعال این مرکز درمانی شامل داروخانه، اورژانس، اتاق جراحی سرپایی، پزشک عمومی، حضور پزشکان متخصص قلب، چشم، قلب، زنان، گوش، حلق و بینی و خدمات دندانپزشکی است.

انتهای پیام/ ۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا دهه مبارک فجر سپاه حضرت سیدالشهدا مرکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱ الی ۷ اردیبهشت ماه) مجموع ۲۶۵۷۸ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰۱۵۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴۳۴۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۴۲ مزاحم با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱۹۹۴ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی همچنین گفت: اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است