Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این بازی گفت: قبل از این که درباره بازی فردا صحبت کنم، می‌خواهم درباره تیم ملی صحبت کنم. اعتراف می‌کنم که یک مقداری تند صحبت کردم. من سرمربی تیمم هستم و می‌خواهم از حق بازیکنانم دفاع کنم. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم ناراحتی من را طور دیگری فرض کنند و در عالم مربی‌گری حرفه‌ای می‌دانم نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌تواند هر طور دوست دارد ترکیب تیمش را بچیند. می خواهم تیم استقلال برای ایشان شان بالاتری داشته باشد. من رابطه دوستانه‌ای با اسکوچیچ دارم اما می‌خواهم رفتار متقابلی با سرمربی تیم ملی وجود داشته باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم است و این خوشحالی‌ها رنگ خاصی ندارد.

او ادامه داد: تیم پیکان در نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی انجام داده است. ما فرصت اشتباه نداریم و باید باهوش بازی کنیم. از بازیکنانم به خاطر تمرینات تیم ممنون هستم. امیدوارم این بازی با موفقیت پیش برود.

مجیدی درباره عزیزبک آمانوف و وضعیت نقل و انتقالات تیمش گفت: ما یک بازیکن برزیلی مد نظر داشتیم اما جلسات به نتیجه نرسید و نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم. من یک بازیکن دیگر را پیشنهاد دادم و امیدوارم بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم. آمانوف بازیکن خوبی است و مدت‌هاست که او  را می‌شناسم و امیدوارم این بازیکن بتواند خط هافبک ما را تقویت کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صالح حردانی می‌تواند در بازی فردا برای استقلال بازی کند؟ گفت: باشگاه به من گفته است می‌تواند به بازی برسد.

وی درباره وضعیت عارف آقاسی و جدایی این بازیکن از استقلال گفت: عارف آقاسی جزو خروجی‌های ما نبود و یک ماهی بود با ما به خاطر مسائل روحی و روانی می‌خواست در اهواز کنار خانواده‌اش باشد. این بازیکن  جزو برنامه‌های خروج ما نبود.

مجیدی درباره حضور فابیو جانواریو در ایران و انتصاب آرش برهانی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: خیلی خوشحالم  که آقای جانواریو قرار است سر تمرین بیاید. ایشان یکی از خارجی‌های خوب فوتبال ما بود. در مورد آرش برهانی هم باید بگویم که ایشان با تیم امید عملکرد خوبی داشت و امیدوارم در پست جدیدشان موفق باشند.

دو تیم پیکان و استقلال فردا (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ برتر، ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 655618 برچسب‌ها خبر مهم دراگان اسکوچیچ - تیم ملی فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم دراگان اسکوچیچ تیم ملی فرهاد مجیدی باشگاه استقلال سرمربی تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند