Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:32:52 GMT

متهم درگیری پارک ملت گرگان در خیابان‌ها گردانده شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۴۳۵۲

متهم درگیری پارک ملت گرگان در خیابان‌ها گردانده شد

سرهنگ علی تجری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این متهم ۲۱ ساله به همراه دوستانش که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبودند سه شب قبل در پارک ملت گرگان اقدام به ایجاد مزاحمت برای مردم و خانواده‌ها کردند.

وی بیان کرد: پس از تماس مردم با ۱۱۰ تیمی از ماموران به محل وقوع حادثه اعزام شدند و در حال تلاش برای کنترل این متهمان بودند که یکی از آن ها با چاقو به مامورین حمله کرد اما قبل از انجام هر گونه حرکتی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پس از ارسال پرونده به دادسرا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دستور داد این متهم بدون پوشش چهره در داخل شهر گردانده تا درس عبرتی برای سایرین شود.

فرمانده انتظامی گرگان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و کسی که با قمه و قداره کشی باعث ایجاد رعب و وحشت شده یا امنیت و آرامش مردم را به خطر می اندازند باید در انتظار برخورد بدون چشم پوشی باشد.

وی افزود: برخورد با اراذل و اوباش مطالبه به‌حق مردم است و اجازه جولان به این افراد را نخواهیم داد.

برچسب‌ها گرگان اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گرگان اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

حسام صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش فعال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند.

وی با اشاره به اقدامات این افراد افزود: شب گذشته در پی وصول خبر نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان، بلافاصله، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط پلیس تمامی عوامل دخیل در این نزاع شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی قضائی به عمل آمده، در کمترین زمان ممکن یک نفر از این اراذل و اوباش در شهرستان وقوع جرم و ۴ نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به همراه آلات مورد استفاده در نزاع و درگیری، جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 748862

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران