Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:51:16 GMT

۵ طرح عمرانی و اقتصادی شاهرود به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۴۳۶۸

۵ طرح عمرانی و اقتصادی شاهرود به بهره‌برداری رسید

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی ایام‌الله دهه فجر سال جاری ۱۰۶ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان شاهرود افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود، ابراز داشت: از این تعداد طی هفتمین روز دهه فجر پنج طرح شامل چهار پروژه عمرانی و یک مورد اقتصادی به بهره‌برداری رسیده است.

وی بابیان اینکه برای افتتاح این طرح‌ها ۱۹۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: این پروژه‌ها شامل طرح گازرسانی به صنایع بخش مرکزی و پاسگاه پلیس‌راه شاهرود، طرح‌های راه‌آهن شمال شرق (۱)، بهسازی و آسفالت شهرک شهید بهشتی، طرح بدنه و کف سازی بافت تاریخی «تکیه زنجیری» و یک طرح اقتصادی در شهرک صنعتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شاهرود بابیان اینکه امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها بتوانیم خدمات شایسته‌تری را به شهروندان ارائه دهیم، ابراز داشت: این طرح‌ها امروز در حوزه‌های راه و شهرسازی، انرژی و خدمات و مسافربری ریلی به بهره‌برداری رسید تا برگ زرینی به خدمات شهر اضافه شود.

جلالی بابیان اینکه در هرروز از دهه فجر با یک خانواده شهید نیز دیدار خواهیم داشت، اضافه کرد: صبح دوشنبه نیز با حضور مسئولان از خانواده شهید ناصر به یاری دیدار به عمل آمد تا فراموش نکنیم نهال رو رسته انقلاب از مسیر لاله‌های در خون خفته گذشته است و باید قدردان و ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

کد خبر 5419255

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان فرمانداری شاهرود دهه فجر افتتاح طرح عمرانی شاهرود دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان شیوع کرونا عکس استانها ایلام تبریز بارش برف بهره برداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد