Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه هماهنگی آکادمی ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، نخستین جلسه هماهنگی آکادمی ملی المپیک با فدراسیون‌های ورزشی، به منظور ارائه خدمات فنی و تخصصی به تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو با حضور کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک و همچنین مسئولین فدراسیون‌های کبدی و تنیس روی میز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی در ابتدای این جلسه گفت: طبق توافقات و هماهنگی های انجام گرفته در ستاد بازی‌های آسیایی هانگژو، آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکز تمرینات برتر، طبق سنوات گذشته موظف به ارائه خدمات فنی و تخصصی به تیم‌های اعزامی به این بازی‌ها است.

وی خطاب به مسئولان فدراسیون‌های کبدی و تنیس روی میز گفت: در این جلسه سعی داریم تا با هماهنگی و هم‌افزایی لازم و همچنین شناخت بیشتر شما عزیزان از ظرفیت‌های بالقوه در آکادمی ملی المپیک، برای آماده سازی تیم‌ها در زمینه‌هایی نظیر فضاهای ورزشی، روانشناسی ورزشی، سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی، پزشکی و پیشگیری از آسیب‌های ورزشی امکانات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

در ادامه محمدرضا اویسی معاونت آموزش و پژوهش، سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی، سید شمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی و مرتضی بهرامی‌نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک در خصوص ظرفیت‌های مراکز آکادمی از لحاظ نیروی انسانی کارشناس و تجهیزات سخت افزاری موجود و همچنین قابلیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی توضیحاتی را ارائه کردند.

آمادگی برای حضور ثابت روانشناس ورزشی مجرب (جهت آماده سازی ذهنی ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی)، امکانات فیزیوتراپی، انجام معاینات سلامت قلبی و عروقی، تغذیه ورزشی، تست‌های فانکشنال و اسکورینگ ورزشکاران از جهت ریسک آسیب و همچنین مانیتورینگ و تست‌های سنجش آمادگی جسمانی ورزشکاران از مهمترین موضوعاتی بود که در این بخش به آن اشاره شد.

در ادامه عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ضمن اشاره به همکاری این فدراسیون با مراکز آکادمی در خصوص آماده سازی تیم‌های ملی کبدی آقایان و بانوان اعزامی به دوره گذشته بازی‌های آسیایی و موفقیت‌های به دست آمده در آن بازی‌ها گفت:  ورزشکاران کبدی کار، علاوه بر قوای جسمانی بالا، نیاز به تمرکز مناسب، چابکی، انعطاف پذیری، هوش بالا، سرعت و دقت دارند که این موضوع، بحث مراقبت بیشتر از این عزیزان را مطرح می‌کند.

وی افزود: تیم ملی کبدی در هر دو بخش آقایان و بانوان، همچون دوره گذشته بازی‌های آسیایی، نیازمند همکاری این مجموعه است تا ان‌شاءالله با برنامه ریزی‌های لازم، بار دیگر موفق به کسب افتخار و بالا بردن پرچم خوشرنگ ایران عزیزمان شوند.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز که به نمایندگی از این فدراسیون در جلسه مذکور حضور یافته بود، ضمن ابراز رضایت از خدمات این آکادمی به ورزشکاران فدراسیون مربوطه گفت: تیم ملی تنیس روی میز، هم اکنون و به منظور آماده سازی بهتر ورزشکاران خود از کارشناسان آکادمی ملی المپیک در زمینه‌های بدنسازی و مربی مهارت های ذهنی کمال استفاده را می‌برد.

حسنی ابراز امیدواری کرد تا با مساعدت و حمایت‌های کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک، این رشته ورزشی در بازی های آسیایی بیش از پیش بدرخشد.

دیدار وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با مقامات IOC و رئیس کمیته ملی المپیک کره‌جنوبی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های آسیایی المپیک المپیک اعزامی به بازی های آسیایی آکادمی ملی المپیک کمیته ملی المپیک ملی المپیک تنیس روی میز آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه