Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@00:06:53 GMT

دستگیری ۴ حفار غیر مجاز در شهرستان چناران

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۴۴۰۹

دستگیری ۴ حفار غیر مجاز در شهرستان چناران

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی از دستگیری ۴ نفر حفارغیر مجاز در شهرستان چناران خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی سرهنگ محمدعلی مدیر با اعلام این خبر افزود: «درپی کسب خبری مبنی بر کنده‌کاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش گلمکان شهرستان چناران نیروهای پایگاه حفاظت میراث‌فرهنگی بلافاصله با هماهنگی کلانتری به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
»
فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: «ماموران پاسگاه انتظامی و نیروهای پایگاه حفاظت میراث‌فرهنگی ۴ نفر حفار غیرمجاز را که به قصد به‌دست آوردن اشیاء عتیقه مشغول حفاری بودند، دستگیر کردند.»
سرهنگ مدیر تصریح کرد: «در این عملیات از نامبردگان آلات و ادوات حفاری شامل سه عدد بیل، سه عدد کلنگ، یک دستگاه پیکور، یک دستگاه موتوربرق، دوعدد دیلم، سه رشته طناب، دوعدد سیم سیار، یک عدد چهاربند کشف و ضبط شد.»
او با بیان این‌که یک دستگاه خودرو سواری پژو از متهمان توقیف شد، افزود: «متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی و موضوع در حال پیگیری است.» انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: چناران حفاری غیرمجاز حفاظت میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در پی مراجعه يک شهروند به پليس فتا در خصوص برداشت غير مجاز يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از حساب بانکی اش به صورت غيرمجاز، پيگيری موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.


سرهنگ سید محمود علائی افزود: کارشناسان پليس فتا دريافتند متهم با ارسال لينک جعلی سامانه ثنا از طريق پيامک از ضعف آگاهی مالباخته سوء استفاده نموده و از حساب بانکی وی مبلغ فوق را برداشت اينترنتی کرده است.


علائی ادامه داد: با پیگيری های تخصصی متهم در يکی از شهرستان های غرب كشور شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • دستگیری دو نفر به دلیل تخلیه نخاله در حریم یک تپه تاریخی در البرز
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد