Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقوی گفت: برای تامین زیرساختهای شرکت شهرک‌های صنعتی در سال جاری تاکنون ۲۹.۵ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی هزینه شده که رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال قبل را نشان میدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، تقوی معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری، اظهار کرد: خراسان جنوبی ۲۳ شرکت صنعتی دارد که میزان اراضی آن ۲ هزار و ۲۱۷ هکتار است و یکهزار و ۵۶۸ هکتار از این اراضی عملیاتی شده و زیرساختهای مورد نیاز برای استقرار واحدها فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی تامین آب، ۱۸ واحد صنعتی تامین برق، ۱۲ شهرک و ناحیه صنعتی تامین گاز و ۱۷ شهرک و ناحیه صنعتی خدمات ارتباطی و تلفن ثابت تامین شده است.

معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی بیان کرد: گازرسانی به چند واحد صنعتی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

تقوی عنوان کرد: ۱۰۰ درصد آب و برق و ۹۸ درصد خدمات ارتباطی و تلفن ثابت واحدهای بهره برداری شده تامین شده است.

وی به احداث سوله های کارگاهی برای واحدهایی که توان مالی کمی دارند اشاره کرد و گفت: ۱۰ سوله قرار است احداث شود که عملیات اجرایی ۲ سوله در بیرجند آغاز شده است.

معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی بیان کرد: در بخش زیست محیطی و فضای سبز نیز ۷۸ هکتار مساحت فضای سبز ایجاد شده است.

تقوی از خرید دو خودروی آتشنشانی برای فردوس و طبس خبر داد و افزود: برای تامین زیرساختهای شرکت شهرکهای صنعتی در سال جاری تاکنون ۲۹.۵ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت شهرکهای صنعتی هزینه شده که رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال قبل را نشان میدهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صنعتی خراسان جنوبی شرکت شهرکهای صنعتی میلیارد تومان شرکت شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام

                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان هزینه شده است، اظهار داشت: از این میزان ۵ هزار میلیارد تومان صرف زیرساخت راه‌های مواصلاتی استان در حوزه اربعین است.

وی در ادامه افزود: استان ایلام دارای، ده بیمارستان دولتی و سه بیمارستان خصوصی است و بیش از ۵۰۰ پزشک و  ۱۹۳ سالن ورزشی و تعداد ۳۷ هزار ورزشکار سامان‌دهی شده دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۰ هزار تن گندم در استان تولید شده است، عنوان کرد: با توجه نزولات جوی امسال تولید گندم به ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بیمارستان ملکشاهی طی دو ماه آینده و سد میمه با ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرام نیا همچنین تصریح کرد: استان ایلام ۵۹۰ روستا دارد و تراکم جمعیت شهری ۶۸ و تراکم جمعیت روستایی ۳۲ درصد و دارای ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک با سه استان کشور عراق است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: استان ایلام دارای ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی است که بخشی از ظرفیت‌ها بالفعل شده است.

وی در پایان با قدردانی از صدا و سیما، رسانه‌ها و مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، افزود: سال گذشته از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استان ایلام به عنوان استان نوظهور گردشگری در کشور شناخته شد.

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد