Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش‌ خبرنگار ایرنا،  مراد علی تاتار روز دوشنبه در میز خدمت با حضور ادارات خدمات رسان قصرشیرین و با حضور جمع زیادی از اهالی محله حاشیه نشین پالی آباد با تبریک دهه مبارک فجر و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،  افزود: نظام جمهوری اسلامی خدمات و دستاوردهای زیادی به مردم ارایه داده است که باید قدردان این نظام باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: محله ی پالی آباد یکی از محلاتی است که حاشیه‌نشین بوده و بدون  مجوز اقدام به ساخت کرده اند که با پیگیری های صورت گرفته قرار شده تا واحدهای غیر مجاز که به ساکنان این محلات واگذار شود.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: این اقدام‌ها در راستای محرومیت‌زدایی از سطح شهرستان انجام می‌شود و در اولویت کار مدیران شهرستان است.
تاتار گفت: سال گذشته قرار شد که نقشه شمیم از طریق راه و شهرسازی تهیه شود که انجام نشد ولی امسال قرار است این اقدام توسط شهرداری تهیه شود.
وی ادامه داد: با تهیه این طرح علاوه بر ساخت معابر و ارایه خدمات توسط ادارات خدمات رسان صاحبان این واحدها از تسهیلات ارزان قیمت چهارصد برخوردار شوند که نسبت به ساخت واحدها اقدام کنند و در این راستا نیازمند همکاریب مردم با شهرداری و دیگر ادارات هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین نیز هدف از برگزاری این جلسه را خدمات رسانی به مردم و بررسی مشکلات و مسایل مردم از نزدیک و به صورت رو در رو و چهره به چهره بیان کرد.
سرهنگ پاسدار محسن دارابی ادامه داد: مسوولان خدمتگزار مردم هستند که وظیفه دارند بهترین خدمات را به مردم ارایه کنند و این جلسه با حضور مسوولان به منظور رسیدگی به مشکلات آن ها برگزار شد.

 در این نشست اقشار مختلف مردم مهم ترین مشکلات خود را نداشتن زیراسخت در کوچه و معابر بیان کرد و خواستار رفع آن ها شدند.

ظرفیت و پتانسیل بالای شهرستان قصرشیرین و وجود مرزهای خسروی و پرویزخان با کارکرد اقتصادی بالا باعث شد که در سال‌های گذشته افرادی به این منطقه مهاجرت کرده و اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز در محله‌های حاشیه قصرشیرین کردند که عموما از قشر کم درآمد هستند.

در شهرستان قصرشیرین حاشیه‌نشینی در محله بلوکی‌های قصرجدید، پالی‌آباد و محله پشت امیدوار خلاصه می‌شود و در جریان زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ واحدهای مسکونی که به شکل غیرمجاز در این محلات ساخته شده نیز همچون دیگر مناطق شهری آسیب دید اما با توجه به نداشتن اسناد مالکیت، ساکنان این واحدها نتوانستند از تسهیلات برای نوسازی  و یا مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود بهره گیرند که با پیگیری های صورت گرفته الحاق این محله‌ها و واگذاری این واحدها هم اکنون مراحل نهایی خود را می‌گذراند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی قصرشیرین مسکن اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی قصرشیرین مسکن تسهیلات بانکی قصرشیرین مسکن اقشار حاشیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم

پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.

وی افزود: برای اجرای این طرح دو دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نصب ۳۰۰ تابلو پارک حاشیه‌ای در معابر شهرکرد

محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند