Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر ۷۷ پروژه با اعتبار ۱,۸۹۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. این طرح‌ها شامل ۴۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۱۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، ۱۱۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، ۱۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی، ۳۱۷ دستگاه پست هوایی و ۳۵ دستگاه پست زمینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب ۶ هزار و۵۱۱ چراغ روشنایی معابر محلات و ۱۴ کیلومتر شبکه روشنایی معابر بلوارهای شهری جدید دیگر طرح‌هایی است که به بهره برداری رسیدند و شامل تمام شهرستان‌های استان می‌شود.

آئین بهره‌برداری از این طرح‌ها در شهرستان بندرخمیر به نمایندگی از سایر شهرستان‌ها با حضور مهندس مهدی دوستی انجام شد.

در شهرستان بندرخمیر ۵ کیلومتر طول شبکه، ۱۴ دستگاه پست و ۴۵۰ دستگاه چراغ معابر با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر 5419289

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی دوستی استانداری هرمزگان دهه فجر برق رسانی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان شیوع کرونا عکس استانها ایلام تبریز بارش برف کیلومتر شبکه فشار بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید (تهران) با حضور خیر، مسئولین استانی و شهرستانی، اهالی روستا به بهره برداری رسید.

این مجموعه آموزشی دارای زمین چمن مصنوعی بوده که سومین مدرسه دارای زمین چمن در سطح شهرستان خنداب است.
در سه سال گذشته بیش از ۳۰ طرح آموزشی، پرورشی، کیفیت بخشی مدارس، فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.
سال گذشته تعداد طرح‌های نیمه تمام مردمی و مشارکتی آموزشی در استان ۱۲۹ طرح بود که ۴۵ طرح آن به اتمام رسیده و سهم شهرستان خنداب ۸ طرح بود که افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند