Web Analytics Made Easy - Statcounter

با احتساب بازی امروز، وحید امیری طی 16 روز اخیر 4 بازی سنگین را پشت سر گذاشته است

رویارویی با فولاد چهارمین بازی سنگین وحید امیری طی 16 روز گذشته خواهد بود.

به گزارش طرفداری، 16 روز قبل پرسپولیس روز دوم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. وحید امیری در آن بازی برای پرسپولیس همچون تمام بازی های این فصل به میدان رفت و پس از آن نیز در حالی که بازیکنان پرسپولیس چند روزی استراحت کردند به همراه سرلک، ترابی و کامیابی نیا راهی اردوی تیم ملی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دو دیدار تیم ملی مقابل امارات و عراق نیز با نظر اسکوچیچ در زمین حاضر بود. وحید امیری که در این دو بازی ملی یکی از بازیکنان موثر اسکوچیچ بود خلاف ترابی، سرلک و کامیابی نیا که بازی نکردند یا دقایق کمی به بازی گرفته شدند 180 دقیقه برای تیم ملی بازی کرد و سپس به پرسپولیس برگشت.

حال او باید امروز باز هم به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل فولاد صف بازی کند تا چهارمین بازی سخت و سنگین اش را طی 16 روز انجام داده باشد؛ یعنی هر 4 روز یک بازی.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس جانواریو: استقلال را همیشه در برزیل معرفی کرده ام؛ نیمی از قلب من آبی است دردسر دیگر برای پرسپولیس؛ بدهی به بیرانوند باعث بسته شدن پنجره سرخپوشان شد رسمی؛ مارک اورمارس به دلیل مشکلات اخلاقی از آژاکس جدا شد

نیاز مبرم کریستیانو رونالدو به گلزنی مقابل برنلی برای فرار از یک رکورد منفی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه روزهای خوبی را نمی‌گذراند. مهاجم برزیلی وضعیت خود در بارسا را درک نمی‌کند. باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ تصمیم بزرگی گرفت و روکه را چند ماه زودتر از توافق به بارسلونا برد اما همه چیز برخلاف انتظارات پیش رفت.

در مجموع او در ۱۳ بازی تنها ۳۱۰ دقیقه بازی کرده است. روکه فقط دو بار از ابتدا بازی را آغاز کرده و در ترکیب اصلی بوده و در دقایقی که به‌دست آورده دو گل به ثمر رسانده است.

او حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان بازی نکرده و از اینکه ژاوی هرناندز از او چشم‌پوشی می‌کند و فران تورس و مارک گویو را جلوتر بازی می‌دهد بسیار ناراحت است.

شرایطی که روکه در بارسا تجربه می‌کند او را تحت تأثیر قرار داده و افراد نزدیک به این بازیکن اعتراف کرده‌اند که ستاره ۱۹ ساله در حال سپری کردن روزهای دشواری است.

اطرافیان او همچنین تأیید کرده‌اند که ژاوی با او صحبت نمی‌کند و هیچ ارتباطی بین این دو طرف وجود ندارد و بدین ترتیب روکه اصلا نمی‌داند که ژاوی از او چه چیزهایی می‌خواهد و برنامه‌اش برای او چیست.

دیگر خبرها

  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید