Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@10:37:09 GMT

حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۴۵۲۹

حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد؟

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به این پرسش که آیا متناسب سازی حقوق‌ها برای بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال آینده نیز اجرا و حقوق بازنشستگان افزایش خواهد داشت، پاسخ داد.

به گزارش ایمنا، میرهاشم موسوی در پاسخ به اینکه آیا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال آینده نیز اجرا و حقوق بازنشستگان افزایشی خواهد داشت یا خیر؟ اظهار کرد: متناسب‌سازی یا همسان‌سازی حقوق‌ها، در یکی دو سال اخیر اجرا شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما به طور کلی بر اساس قانون و ضریب افزایشی که هرسال به حقوق‌ها می‌خورد، حتماً این ضریب افزایش حقوق را سال آینده برای بازنشستگان خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در واکنش به اینکه حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی پایین‌تر از سایر بازنشستگان است، گفت: دولت پیش‌بینی‌هایی کرده‌اند و در مجلس نیز همکاری‌هایی در حال انجام است و می‌خواهند مبلغ حداقلی را برای بازنشسته‌ها تصویب کنند که ما هم در این مورد تفاهم داریم.

وی ادامه داد: هر تصمیمی در مجلس گرفته شود با توان و کمک همکاران در حوزه تأمین مالی و بیمه‌ای اجرایی می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.

منبع: ایسنا

کد خبر 554051

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان همسان سازی حقوق بازنشستگان افزایش حقوق بازنشستگان حقوق بازنشستگان کشوری آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی جدول افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی متناسب سازی حقوق بازنشستگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان تأمین اجتماعی حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس

فرماندار شهرستان سلماس با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولاچای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ذبیح‌الله کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع آبی شهرستان سلماس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، اظهار کرد: با توجه به نیاز آبی محصولات کشاورزی، اولین مرحله رهاسازی آب سد زولاچای اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا می‌شود.

وی افزود: این امر به جهت تأمین حق‌آبه کشاورزان صورت می‌گیرد و با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری، بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.

فرماندار شهرستان سلماس در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، گفت: ۲۶ میلیون‌متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته شده است.

کاظمی تصریح کرد: این میزان آب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠ درصد افزایش دارد.

وی یادآور شد: آب حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی این شهرستان از سدهای زولا و دریک تأمین می‌شوند.

کد خبر 748699

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟