Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حجت الاسلام ملک مکان قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه‌ فجر فارس گفت: این مراسم ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن ماه به صورت خودرویی از میدان الله (گل سرخ) شیراز شروع و خودرو‌ها پس از پیمودن مسیر بلوار مدرس، خیابان زند، میدان ستاد، میدان نمازی، بلوار شهید چمران در میدان احسان متوقف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:  امسال برنامه‌ی حضور موتور سواران هم از میدان معلم شروع و مسیر بلوار پاسداران به شاهزاده قاسم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

ملک مکان گفت: محل تجمع شرکت کنندگان در مراسم ۲۲ بهمن امسال حرم حضرت شاهچراغ (ع) خواهد بود و حاجی بابایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم سخنران این مراسم است.

قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه‌ی فجر فارس گفت: استفاده از خدمات مترو و اتوبوسرانی در ساعات برگزاری مراسم رایگان است.

او گفت: این مراسم در مناطق قرمز استان از نظر رنگ بندی کرونایی به صورت خودرویی و در سایر مناطق به صورت پیاده روی برگزار می شود.

منیع: صدا و سیما

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، داوود قربانی ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته شوراهای اسلامی اظهار کرد: بیش از ۱۳۰ اتوبوس برقی و گازی برای شهر اراک تهیه شده و خرید تاکسی‌های برقی نیز از سوی شهرداری اراک، دستور کار ویژه قرار دارد.

وی تاکید کرد: ایجاد منطقه امن در پارک نورالشهدا برای مردم از مهمترین اهداف شورا در این منطقه است و قرار بر این نیست که این تفرجگاه به پاتوق تبدیل شود.

قربانی ادامه داد: به منظور افزایش مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در شهر، احداث فرهنگسراها در سطح شهر نیز در دست اقدام و بررسی است.

وی تاکید کرد: اجرای ۲۲۰ کیلومتر فیبر نوری، ایجاد تقاطع میدان امام خمینی، میدان امام حسین، احداث بازارچه‌های میوه و تره بار با هدف قیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتر، ایجاد زمین چمن مصنوعی از دیگر اقدامات در این حوزه بوده است.

قربانی با بیان اینکه بودجه نویسی اراک بر اساس سند توسعه ۵ ساله در حال انجام است، گفت: امسال بودجه اراک ۶ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده در حالی که در آغاز فعالیت شورای ششم، این رقم یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود که این مهم افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

کد خبر 6094258

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد