Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@03:07:58 GMT

بهره‌برداری از ۶ پروژه اصلاح هندسی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۴۶۴۵

بهره‌برداری از ۶ پروژه اصلاح هندسی در قزوین

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال جاری، شش پروژه اصلاح هندسی در نقاط مختلف این شهر تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قزوین، «سعید جهانگیری» اظهار کرد: اجرای اصلاحات هندسی در معابر و میادین شهری موجب تسهیل در دسترسی‌ها و روان‌سازی جریان ترافیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس معابر و میادین شهری از این نظر مورد بازبینی قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز، نسبت به اجرای اصلاحات هندسی در این محدوده‌ها اقدام شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در این راستا در ۱۰ ماهه نخست سال جاری، شش طرح اصلاح هندسی در نقاط مختلف سطح شهر قزوین تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

جهانگیری اضافه کرد: اصلاحات هندسی در دوربرگردان شهرک دانش، میدان قلم، تقاطع پیروزی، بلوار حکیم، تقاطع ایران-پیروزی و میدان مادر اجرا شده است.

کد خبر 554040

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری قزوین قزوین مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهرداری اصلاح هندسی پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری