Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@00:30:55 GMT

ادعای فرود یک هواپیمای رژیم صهیونیستی در دوحه

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۴۶۸۳

ادعای فرود یک هواپیمای رژیم صهیونیستی در دوحه

شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود، از فرود یک فروند هواپیمای این رژیم در دوحه خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از فرود یک فروند هواپیمای خصوصی این رژیم در دوحه خبر می‌دهند.

شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی طی پستی در صفحه خود در توئیتر نوشت: «هواپیمای خصوصی اسرائیلی "N۴۶۷AM" که اخیراً با موساد کار می‌کرد، وارد دوحه، پایتخت کشور قطر شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ایتای بلومینتال»، خبرنگار شبکه تلویزیونی اسرائیلی کان نیز با انتشار تصاویری از مسیر این هواپیما، این خبر را منتشر کرد. این در حالی است که وی هشت روز پیش نیز، همزمان با انتشار خبر تغییر مسیر هواپیمای رئیس رژیم اسرائیل در امارات، از فرود یک هواپیمای متعلق به ارتش این رژیم در فرودگاه دوحه خبر داد. هرچند که دوحه تاکنون هیچ واکنشی در تایید یا رد این خبر نشان نداده است.

بلومینتال دهم بهمن‌ماه جاری نیز در صفحه توئیترش نوشت که صبح این روز، یک فروند هواپیمای ارتش اسرائیل در فرودگاه دوحه به زمین نشسته است.

این خبرنگار با انتشار تصویری از مسیر این هواپیما که از فراز خاک عربستان سعودی عبور کرده در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: «هواپیمای ترابری با شماره پرواز N۲۸۰G پس از توقف در شرم الشیخ مصر بامداد امروز در دوحه به زمین نشست».

وی تاکید کرد: این هواپیما در حال انجام یک ماموریت دیپلماتیک بوده و این برای دومین بار طی چند روز گذشته است که یک هواپیمای اسرائیلی در قطر به زمین می‌نشیند.

مقامات رژیم صهیونیستی از سال گذشته تاکنون بارها اظهاراتی در خصوص احتمال عادی سازی روابط با کشورهای عربی از جمله قطر مطرح کرده‌اند؛ اما در پی این ادعاها، کشورهای مذکور به‌ویژه قطر رسما تأکید کردند تا زمانی که مسئله فلسطین بدون حل‌وفصل باقی مانده،‌ عادی‌سازی روابط با تل‌آویو در کار نخواهد بود.

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر امور خارجه قطر در مصاحبه‌ای در روز چهارشنبه(۲ فوریه/ ۱۳ بهمن‌ماه)، احتمال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد و تاکید کرد که کشورش بعد از وقوع جنگ غزه در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ امیدش به احیای رابطه با اسرائیل را از دست داده است.

وی گفت: قطر «روابط کاری» خودش را برای کمک به مردم فلسطین حفظ کرده؛ اما چشم‌اندازی برای پیوستن به توافقات ابراهیم در نبود تعهدی واقعی برای راهکار دو دولتی وجود ندارد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عادی سازی روابط دوحه و تل آویو رژیم صهیونیستی فرود یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد

لیگ ستارگان قطر با قهرمانی تیم لژیونر ایرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) و در هفته پایانی فصل جاری لیگ فوتبال ستارگان قطر تیم السد دوحه که محمدامین حزباوی را روی نیمکت داشت 4 بر صفر از الریان شکست خورد.

راجر گودس (15)، رودریگو مورنو (50) ،گابریل پریرا (89) و احمد الراوی (3+90) زننده 4 گل الریان بودند.

در دیگر بازی امشب نیز الشمال در غیاب امید ابراهیمی برابر الغرافه با گل دقیقه 3+45 یونس بلهندا یک بر صفر پیروز شد.

برتری شباب الاهلی در خانه العین

در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم السد دوحه با 49 امتیاز صدرنشین شد و به جام قهرمانی رسید. تیم‌های الریان (47 امتیاز) و الغرافه (44 امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. الشمال هم با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟