Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت‌ها امروز در بازار ارز، سکه و طلا کاهشی بود، به طوری که قیمت سکه طرح جدید ۱۲۰ هزار تومان کاهش یافت و دلار ۳۱۹ تومان افت را ثبت کرد و در کانال ۲۶ هزار تومان باقی ماند و فقط قیمت انس جهانی طلا هم افرایش کوچک ۵ دلاری را ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز دوشنبه، نسبت به روز قبل کاهش یافت و فقط قیمت انس جهانی طلا در واکنش به بالا رفتن قیمت جهانی نفت افزایش کوچکی را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۲۰ هزار تومان کاهش به قیمت ۱۱ میلیون و ۸۱۴ هزار تومان رسید.

سکه طرح قدیم هم در جریان معاملات روز جاری ۵۰ هزار تومان کاهش یافت و به قیمت ۱۱ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان معامله شد.

نیم و ربع سکه امروز با ۳۰ و ۱۵ هزار تومان کاهش به ترتیب ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و  ۳ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان فروخته شدند.

قیمت سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۶۲ هزار تومان است.

قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز ، در آخرین روز کاری هفته میلادی ۱۸۱۳ دلار و ۵۴ سنت شد که نسبت به روز قبل ۵ دلار و ۶۵ سنت افزایش یافت.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران نسبت به روز گذشته با کاهش ۷ هزار و ۶۰۰ تومانی حدود یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش به یک میلیون و ۵۶۹ هزار تومان رسید.

قیمت‌ها در بازار ارز امروز نسبت به روز گذشته کاهش بیشتری یافت. هر دلار آمریکا به عنوان شاخص بازار ارز با ۳۱۹ تومان کاهش یافت و به نرخ ۲۶ هزار و ۴۴۲ تومان فروش رفت.

هر یورو هم با کاهش ۴۲۳ تومانی به ۳۰ هزار و ۲۲۱ تومان رسید.





انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار تومان کاهش کاهش یافت نسبت به روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، قیمت هر گرم طلا امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) در بازار طلای تهران با ۶۹ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به سه میلیون و ۳۹۱ هزار تومان و سکه طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

 قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (شنبه هشتم اردیبهشت ماه) افت یک میلیون تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

 سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۹۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۲۵۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۸ دلار رسید که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت