Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون فرماندار چابهار گفت: مهمانسراهای دولتی در چابهار که باید محلی برای حضور مامورین و ماموریت‌ها باشد کاروان سرا شده و مدت‌ها در اختیار افراد و خانواده‌هاشان به صورت غیر قانونی قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سواحل مکران؛ علیرضا میر معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه چابهار در جلسه‌ای صمیمانه با خبرنگاران سواحل مکران به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: به دلیل اینکه انتصاب فرماندار چابهار مدتی است عقب افتاده مدیران اجرایی چندین دستگاه از این موضوع سواستفاده کردند و اصلا در حوزه ماموریتی خود حضور ندارند؛ بارها تذکر دادیم اما گوش کسی بدهکار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعدادی از ادارات، کارشناسان و مدیران آن‌ها به بهانه کرونا دو سال است سوءاستفاده می‌کنند و پاسخگوی مردم نیستند؛ درحال حاضر هم که انتصاب فرماندار مقداری تاخیر داشته از این موضوع سوءاستفاده کرده و بسیاری‌شان در خارج از شهر حضور دارند.

اختصاصی| الحاق ازبکستان به توافق‌نامه بین‌المللی چابهار نهایی شداسکله "شهید کلانتری" چابهار به اقتصاد محلی اختصاص یافت+ فیلمگزارش|چابهار چقدر به یک شهر لجستیکی نزدیک شده است؟ +فیلم

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه چابهار گفت: مهانسراها هم دستکمی از مدیران آن‌ها ندارد، با هزار زحمت ترتیبی اتخاذ شد که اداره و نهاد اجرایی بدون مهمانسرا نماند تا با توجه به اهمیت ویژه چابهار و حضور مامورین و ماموریت‌های گسترده، مهمانسرا به اندازه کافی برای کارشناسان و ماموریت موجود باشد اما در حال حاضر مهمانسراها کاروان‌سرا شده است و مدت‌ها در اختیار افراد و خانواده‌‌هاشان به صورت غیرقانونی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به کمبود نان، صف‌های طویل پمپ‌بنزین‌ها و مشکلات گسترده چابهار گفت: دلیل تقریبا عمده این‌ها مدیریت‌های ناکارآمدی است که وجود دارد، برای مثال در پمپ بنزین‌های ما اگر متصدیان جایگاه درست مدیریت کنند قطعا این صف‌های طولانی نخواهد بود و  شرایط مدیریت می‌شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه چابهار خاطرنشان کرد: 92 پروژه عمرانی امسال در دهه فجر در چابهار افتتاح و کلنگ‌زنی شد که مجموعا 1770 میلیارد تومان اعتبار صرف آن‌ها شده است.

انتشار/395/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق دریایی منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان مناطق دریایی منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان ویژه چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سخنگوی آبفای استان تهران گفت: امسال با توجه به شرایط کم بارشی‌ها و کمبود منابع آب‌های سطحی، دستگاه‌های اجرایی، براساس قانون مصوب، باید ۲۵ درصد مصرف را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهش دهند.

آقای بخشی افزود: با اداره‌های دولتی توافق‌هایی شده و مدیران روابط عمومی موظف شدند ضمن انتقال این پیام به دستگاه‌های اجرایی، مصرف آب را در اداره‌ها مدیریت کنند.

سخنگوی آبفای استان تهران گفت:اداره‌ها برای کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب در مقایسه با سال گذشته که در قبوض مشخص است، باید از هدر رفت و اتلاف آب در شبکه جلوگیری و مصرف آب در حوزه‌های خدماتی و نظارتی و آبدارخانه‌ها و رستوران‌ها را کنترل کنند

آقای بخشی افزود: همچنین باید سامانه‌های تاسیساتی و سرمایشی اداره‌ها بررسی و اگر ایرادی وجود دارد ایراد برطرف شود تا با مدیریت فنی از هدر رفت و نشت آب جلوگیری شود.

سخنگوی آبفای استان تهران گفت: اگر ۱۰ درصد در مصرف آب در تهران صرفه جویی شود، حدود ۱۲۰ میلیون متر مکعب می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود