Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:31:39 GMT

شکستگی لوله آب در هشت منطقه اهواز

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۵۱۶۸

شکستگی لوله آب در هشت منطقه اهواز

سعید دشتی زاده گفت: آب هشت منطقه اهواز به دلیلی شکستگی لوله انتقال در روز دوشنبه قطع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید دشتی زاده مدیر آبفای اهواز در گفت و گو با رهیاب اظهار کرد: پیمانکار پروژه در حال احداث خط ۲ هزار میلیمتر آب شرب کلانشهر اهواز در ادامه اجرا، با خط انتقال آب ٦٠٠ میلیمتر واقع در بلوار اصلی کیانشهر روبه روی پدافند هوایی برخورد کرده و منجر به شکستگی این خط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه‌های عملیاتی آبفای اهواز به سرعت به محل اعزام و در حال تعمیر و رفع شکستگی به وجود آمده هستند.
دشتی زاده افزود: مناطق کیانشهر، کوی سیاحی، ملاشیه، کمپلو شمالی، کوی سادات، عین ٢، سه راه خرمشهر و کوی رزمندگان اهواز بر اثر این شکستگی دچار قطعی و یا افت فشار آب شده‌اند.

مدیر آبفای اهواز گفت: تلاش می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان این عملیات به اتمام رسیده و آب شرب ساکنان مناطق یاد شده به حالت پایدار بازگردد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • این ویتامین را بخورید و این ورزش را انجام دهید؛ پوکی استخوان نمی‌گیرید
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه