Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد دستورانی روز دوشنبه به رسانه ها بیان کرد: با افتتاح این سه آموزشگاه ۳۶ کلاس درس به فضای آموزش و پرورش استان سمنان اضافه شد.

وی اضافه کرد: آموزشگاه ۱۸ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرک پیامبر اکرم (ص) شهر سمنان، شامل ۱۸ باب کلاس، اتاق مدیریت، نمازخانه، محل استراحت معلمان، آزمایشگاه، موتورخانه، آبدارخانه، اتاق بهداشت،کتابخانه، کارگاه هنر و خلاقیت، سرویس بهداشتی، آسانسور، سالن چندمنظوره، سمعی و بصری، سرایداری، وضوخانه، اتاق برق، اتاق مشاور و پرورشی، انبار، بوفه، اتاق چاپ و تکثیر و انجمن علمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستورانی ادامه داد: احداث این آموزشگاه از سال ۹۶ آغاز شده بود و در مساحت پنج هزار و ۶۲۰ مترمربع  با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال  تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه برکت به نام سردار دلها، شهید سلیمانی در شهرک فدک شهر شاهرود با زیربنای  یک هزار و ۶۹۳ مترمربع و سازه بتنی برای استفاده دانش آموزان دوره ابتدایی به بهره برداری رسید. آغاز عملیات ساخت این آموزشگاه از سال ۱۳۹۸ با تامین ۶۷ میلیاردریال اعتبارات استانی و ۵ میلیاردریال اعتبارات راه و شهرسازی و ۶ میلیارد ریال انجام شد.

دستورانی خاطرنشان کرد: آموزشگاه ۶ کلاسه مشارکتی به نام شهید حسین نیکی ملکی در روستای غیاث آباد شهرستان گرمسار نیز در زمینی به مساحت ۲هزار و ۴۰۰ مترمربع شامل ۶ باب کلاس، اتاق مدیریت، نمازخانه، اتاق اداری، کارگاه و سرویس بهداشتی ساخته شده است. 

وی افزود: ساخت این آموزشگاه با ۲۶ میلیارد ریال اعتبارات استانی و ۶ میلیارد ریال اعتبارات بنیاد برکت انجام شد./

برچسب‌ها سمنان خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی سمنان خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی دانش آموزان ریال اعتبارات میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم