Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با اشاره به اینکه «جلوگیری از نفوذ»، «برخورد با سرشبکه‌های فساد» و «از بین بردن مافیای قاچاق» اولویت دستگاه‌های اطلاعاتی است، گفت: کشف و برخورد با شبکه‌های فساد اقتصادی، مردم را شادمان و امیدوار می‌کند. خبرگزاری میزان- آیت الله سید ابراهیم رئیسی در «اولین همایش اطلاعاتی سه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی و وزارت اطلاعات» با تبریک ایام دهه فجر و با تقدیر از اقدامات گسترده نیرو‌های حافظ امنیت کشور، گفت: اساس انقلاب اسلامی برای حاکمیت دین، ارزش‌های الهی و مردم‌سالاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور افزود: بسیاری به پیروزی انقلاب باور نداشتند، اما امام خمینی (ره) در مقابل همه ناباوری‌ها ایستاد و بر اصول انقلاب اسلامی تاکید کرد و با کمک مردم توانست این رویداد بی نظیر را شکل دهد.

آیت الله رئیسی افزود: دشمنان می‌خواستند پیام انقلاب از جغرافیای ایران خارج نشود، اما امروز صدای آن به تمام منطقه و جهان رسیده است.

رئیس جمهور اظهار داشت: دشمنان انقلاب و مردم هر توانمندی کشور را هدف قرار داده و آن را تهدید و تحریم می‌کنند. دشمنان جمهوری اسلامی از روش‌های نوین و ترفند‌های شیطانی استفاده می‌کنند و علم و فناوری را برای دشمنی با مردم کشورمان در خدمت گرفته‌اند.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: دشمنان می‌دانند که امکان از بین بردن انقلاب اسلامی وجود ندارد لذا به سمت متوقف کردن مسیر توسعه و تعالی کشور رفته‌اند.

آیت الله رئیسی در ادامه با تاکید بر ضرورت هم افزایی و همفکری دستگاه‌های اطلاعاتی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان، افزود: نیرو‌های اطلاعاتی، دیده‌بان‌های امین کشور هستند، اما صرف هشدار دادن آن‌ها کافی نیست و باید از بروز فتنه و حوادث، پیشگیری شود.

رئیس جمهور در تبیین اولویت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی کشور، اظهار داشت: «جلوگیری از نفوذ»، «برخورد با سرشبکه‌های فساد» و «از بین بردن مافیای قاچاق» اولویت این دستگاه‌هاست.

آیت الله رئیسی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن بدنبال تغییر نظام محاسباتی مدیران است، افزود: متاسفانه در مقاطعی از سال‌های پس از انقلاب، دشمن موفق شد در برخی از مدیران ما، این تغییر نظام محاسباتی را بوجود بیاورد و موجب شود نگاه آن‌ها از «رهبری و مردم» فاصله بگیرد.

آیت الله رئیسی چرخش نگاه مدیران، از «ما می‌توانیم» به «ما نمی‌توانیم»، را یکی از اهداف عملیاتی جریان نفوذ در کشور عنوان نموده و با خطاب قراردادن مدیران دستگاه‌های اطلاعاتی، تاکید کرد: مراقبت کنید مسئولان کشور، از ارزش‌های اسلامی و از مردم فاصله نگیرند.

رئیس جمهور اظهار داشت: وزارت اطلاعات باید همیشه چهره انقلابی داشته باشد، انقلابی بماند و در مصادر امر، عناصر انقلابی به کار گرفته شوند.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اهمیت جایگاه حراست و گزینش در ارتقای کارآمدی ادارات و دستگاه‌های مختلف، گفت: گزینش‌ها و حراست‌ها در کشور نه افراط کنند و نه تفریط و مراقب باشند به کسی ظلم نشود، اما حتما افراد کارآمد و دارای صلاحیت، در مناصب به کارگرفته شوند.

رئیس جمهور ادامه داد: مدیران با کمک نهاد‌های اطلاعاتی و نظارتی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی را از عوامل نارضایتی مردم از قبیل «رشوه، فساد و کم کاری» پاک سازی کنند.

آیت الله رئیسی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های اثرگذار دستگاه‌های اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف، با گلایه از ناکافی بودن اقدامات انجام شده در مبارزه با قاچاق سازمان یافته کالا علی رغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، اظهار داشت: باید بساط مافیای قاچاق و مافیای واردات با هم‌افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی برچیده شود. کشف و برخورد با شبکه‌های فساد اقتصادی، مردم را شادمان و امیدوار می‌کند.   بیشتر بخوانید:  معاون اجرایی رئیس جمهور: خدمت به خانواده شهدا التزام عملی و اعتقاد قلبی است   انتهای پیام/  برچسب ها: آیت الله رئیسی رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رئیسی رئیس جمهور دستگاه های اطلاعاتی آیت الله رئیسی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب

به گزارش «تابناک»، بخشی از اظهارات سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR به شرح زیر است:

* بعد از تأکید رهبر انقلاب بر محور مشارکت آحاد مردم در اقتصاد؛ رئیس‌جمهور تأکید کردند در اولین پیش‌نویس اقتصادی سال ۱۴۰۳ تجدید نظر جدی صورت بگیرد تا بتوانیم مسئله مشارکت مردمی را واقعاً در سیاست‌ها و تدابیر اقتصادی کشور محقق کنیم.

* بخشی از مشارکت‌طلبی مردم؛ در حوزه وظایف نظارتی اقتصاد است. این اتفاقات تا حد خوبی در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت و در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت. 

* شفافیت در صورت‌های مالی ۲ هزار شرکت دولتی و بخش عمومی که تا پیش از این دولت اساساً شفاف نبودند، همچنین شفافیت در شناسایی ابربدهکاران بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی وامثالهم، زمینه را برای نظارت عامه مردم فراهم کرده است.

* فراتر از حوزه نظارت، مشارکت مردم در حوزه مدیریت و تولید اقتصادی است. حوزه تولید یکی از مهم‌ترین کلیدواژه‌هایی است که می‌توان آن را با درگاه ملی مجوزها به معنای بسترسازی برای مشارکت عامه مترادف دانست.

* در گذشته صاحبان سرمایه و صاحبان ایده‌ها حضور داشتند، اما به دلیل پیچ وخم‌های اجرایی، اجازه حضور مؤثر در امور اقتصادی را نداشتند، با راه‌اندازی و تسهیل درگاه ملی مجوزها این مانع برداشته شد و ما تاکنون بیش از یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار مجوز الکترونیک صادر شده را شاهد بودیم.

* در بخش مدیریتی نیز بعد از تذکر رهبر انقلاب در دیدار فعالان اقتصادی، در اسفندماه رئیس‌جمهور جلسه شورای عالی اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ را برگزار کردند و به تمام وزارتخانه‌هایی که در بنگاه‌های زیرمجموعه خود سهام‌دار بودند دستور داده شد تا از تصدی‌گری و بنگاه‌داری خارج شوند و امکان مدیریت را به عامه مردم واگذار کنند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد