Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:54:41 GMT

پیروزی پرگل سپاهان مقابل نساجی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۵۳۰۶

پیروزی پرگل سپاهان مقابل نساجی

تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی مقابل نساجی به یک پیروزی پرگل رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی قائمشهر عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که شاگردان محرم نویدکیا با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن و شهریار مغانلو سه گل سپاهانی را در این دیدار به ثمر رساندند. شاگردان ساکت الهامی در این دیدار یک پنالتی را هم از دست دادند.

بازگشت سلمانی به تمرینات گروهی سپاهان

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران سپاهان اصفهان تیم فوتبال نساجی مازندران سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان