Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ از آمادگی مهره‌هایی که در مورد حضورشان در بازی با برنلی تردید وجود داشت خبر داد.

رالف رانگنیک در نشست خبری خود قبل از بازی منچستریونایتد مقابل برنلی حضور یافت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، سرمربی موقت شیاطین سرخ در این نشست در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه گزیده‌ای از آن را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرصت سازی

جدای از همدلی به عنوان یک تیم در فاز دفاعی و پیشرفت خط دفاعی، ما مدت زمانی را صرف امور تهاجمی کردیم و حاصل آن را در بازی با وست هم و میدلزبرو که موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، دیدیم. نمی‌توانم بازی‌ای از تیم‌مان در سالیان اخیر را به یاد بیاورم که با این میزان از خلق موقعیت همراه بوده باشد. ما ۳۰ شوت زدیم که در نهایت ما را به نتیجه دلخواه نرساند ولی ما در بخش زیادی از مسابقه کنترل کار را در دست داشتیم و در امر فرصت‌سازی خوب کار کردیم. 

حضور کاوانی و لینگارد مقابل برنلی

هر دوی آن‌ها در دسترس هستند و جزو ترکیب تیم در بازی فردا خواهند بود. هر دوی آن‌ها حرفه‌ای هستند و عملکرد خوبی در تمرینات داشتند. در مورد جسی، من رابطه خیلی خوبی با او دارم و خودش می‌داند حداقل تا زمانی که مسئله میسون (گرینوود) پیش آمد، مایل بودم به او اجازه جدایی بدهم. دید ما باید به آینده باشد و من تاکید می‌کنم که هیچ مشکلی میان من و جسی یا برعکس وجود ندارد. من از در اختیار داشتن او خیلی خوشحالم و او در بازی فردا ما را همراهی خواهد کرد.  

نیاز یونایتد به یک دگرگونی اساسی

نمی‌دانم. فکر نمی‌کنم این طور باشد. در کل روند تیم و عملکرد آن طی هفته‌های اخیر بهبود یافته است. همه ما با دو انتقاد رو به رو هستیم. اول: ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. ۲۲ شوت از درون محوطه جریمه که ۱۰ مورد آن بخت‌های بسیار خوبی بودند و ما باید تا پایان نیمه اول به راحتی نتیجه را ۳-۰ می‌کردیم. حساب کار باید ۶-۱ یا ۶-۲ می‌شد. دوم: ۱۰ ثانیه قبل از گل حریف، یک فرصت عالی برای کانتر پرسینگ در نیمه زمین حریف وجود داشت. ما سرعت را از آن‌ها گرفتیم ولی توپ را نه و بدین ترتیب ۸ ثانیه بعد، آن‌ها در محوطه جریمه ما به برتری عددی رسیدند و اگرچه من هنوز معتقدم آن گل باید به خاطر خطای هند مردود اعلام می‌شد، ما نباید اجازه می‌دادیم چنین اتفاقی بیافتد. من تیم را در این دو زمینه مقصر می‌دانم. ما یک هفته را صرف طرح و برنامه‌مان کردیم که خیلی از آن‌ها مقابل میدلزبرو از سوی تیم اجرا شد. 

درباره رافائل واران

هم اکنون آماده به نظر می‌رسد و مشکلی از لحاظ مصدومیت ندارد. تا قبل از تعویض شدنش، به همراه هری مقابل یک تیم چمپیونشیپی جاه طلب خیلی خوب کار کرد. از این که او را برای بازی فردا در اختیار دارم خیلی خوشحال هستم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم همین فرمش را حفظ کند. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس جانواریو: استقلال را همیشه در برزیل معرفی کرده ام؛ نیمی از قلب من آبی است دردسر دیگر برای پرسپولیس؛ بدهی به بیرانوند باعث بسته شدن پنجره سرخپوشان شد رسمی؛ مارک اورمارس به دلیل مشکلات اخلاقی از آژاکس جدا شد

نیاز مبرم کریستیانو رونالدو به گلزنی مقابل برنلی برای فرار از یک رکورد منفی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران از هشتم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور نسبت به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

باستین تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیازهایی که از سایر کشور است و کشورهایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشورها هم شود. از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شود منجر به نتیجه شود و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

کد خبر 6087529

دیگر خبرها

  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود