Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:56:14 GMT

خودنمایی ایرانسل روی کیت پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۵۴۹۲

پرسپولیس پس از حدود دو سال همکاری با بانک گردشگری، از امروز ایرانسل را روی کیت خود خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ایرانسل در حالی به عنوان اسپانسر اصلی پرسپولیس قرارداد خود را نهایی کرد که در یکی دو ماه اخیر شایعاتی پیرامون همکاری پرسپولیس با این شرکت خدمات ارتباطی به گوش می‌رسید و در نهایت رضا درویش موفق نظر ایرانسل را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب ایکه ایرانسل با لوگوی زرد و آبی همیشگی اش، جلوی کیت باشگاه را تسخیر کرده و به طور کامل این فضا را در اختیار گرفته که همین بزرگی لوگو، انتقاداتی را از سوی هواداران به دنبال داشته است.

 

با این حال در روز نخست امضای قرارداد با ایرانسل، بازیکنان پرسپولیس به پاداش خود از ابتدای فصل رسیدند تا به این شکل از اسپانسر جدید منتفع شده باشند.

 

پیش از این ایرانسل در سه مقطع مختلف با پرسپولیس همکاری کرده بود که اولین بار در سال 1386 بود و حالا دوباره سرخپوشان پایتخت به این شرکت خدمات ارتباطی رسیده‌اند.

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!