Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:38:16 GMT

جاده قاضی خان - بدره به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۵۶۲۰

جاده قاضی خان - بدره به بهره برداری رسید

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ، طول جاده قاضی خان - بدره ۱۳ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن در محدوده شهرستان سیروان و هفت کیلومتر در شهرستان بدره است.

بهره‌برداری از این پروژه عظیم می‌تواند علاوه بر خارج شدن سیروان از بن بست و اتصال آن به بدره، مسیر شهرستان‌های چرداول و سیروان به بدره، دره شهر و آبدانان را نیز بیش از ۸۰ کیلومتر کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طول کل محور ۱۳ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن از سمت شهرستان سیروان قبلاً تکمیل شده و حجم عملیات راه سازی در هفت کیلومتر بعدی با توجه به وضعیت کوهستانی و رودخانه بزرگی که در مسیر قرار دارد، بسیار زیاد بود که برای اجرای آن یک تونل به طول ۲۳۵ متر حفاری و تکمیل شد.

در طول این مسیر یک تونل به طول ۲۳۵ متر، ۷۰۰ هزار متر مکعب خاکریزی. ۲۳ هزار مترمکعب زیراساس، ۲۰ هزار تن آسفالت و ۲۵ دستگاه ابنیه فنی احداث شده است.

برای اجرای این پروژه ۴۷۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت جاده ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد

تین نیوز

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: دو بانده شدن محور های سه راهی مهردشت به حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: با توجه به پرحادثه بودن جاده های دو طرفه و با هدف کاهش تصادفات اجرای باند دوم محورهای سه راهی مهردشت حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.  

فولادی افزود: قطعه اول دو بانده شدن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد به طول هشت کیلومتر با مشارکت خیران در حال احداث است.  

وی گفت: از ویژگی های شاخص این محور مشارکت خیرین در اجرای آن است بر این اساس پل های ۵ کیلومتر دوم از قطعه اول در تعهد خیر شهر دهق قرار دارد.  

وی، طول جاده سه راهی مهردشت به حسین آباد را ۳۳ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: ۲۰ کیلومتر محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد و بقیه در حوزه استحفاظی شهرستان تیران و کرون است.  

فولادی بیان کرد: دوبانده و چهارخطه شدن این محور در حوزه نجف آباد در دو قطعه برنامه ریزی شده است.  

وی ادامه داد: دو بانده شدن (چهار خطه شدن) محور دهق گلپایگان نیز در اولویت طرح های راهسازی این شهرستان قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد با اشاره به مطالعه باند دوم محور دهق به گلپایگان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این محور مراحل اخذ مجوز ماده ۲۳ انجام شده است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند