Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندهان و کارکنان نظامی قرارگاه عملیاتی «لشکر ۲۸پیاده» ارتش کردستان با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از   سنندج ، فرماندهان و کارکنان نظامی قرارگاه عملیاتی "لشکر 28 پیاده" ارتش کردستان بعد از ظهر امروز به‌مناسبت فرا رسیدن 19بهمن، روز تجدید میثاق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل(ره) و تحکیم بیعت با فرمانده معظم کل قوا با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در این دیدار روز 19 بهمن را به ارتش و کارکنان غیور نیروی هوایی تبریک گفت و اظهار داشت: ارتشیان زحمتکشان عرصه ایثار و فداکاری هستند.

وی به خاطراتی از حضور خود در ارتش پرداخت و افزود: اوایل دوران طلبگی و کار تبلیغی و فرهنگی را سال 61 در عملیات رمضان در اهواز و خرمشهر از ارتش آغاز کرده‌ و همواره به آن روزها افتخار می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه «معنویت» یکی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب معنویت در ارتش گفتمان نبود اما هم‌اکنون ساری و جاری و باید همواره حفظ و ارتقا یابد؛ تا زمانی که نفس می‌کشیم نماز اول وقت، عبادت با معنویت و سحرخیزی و ایمان را غنیمت شمرده و فرصت‌ها را از دست ندهیم.

وی «فداکاری مقدس» را از دیگر ویژگی‌های بارز ارتشیان خواند و گفت: بعد از انقلاب فداکاری و جانفشانی در این مجموعه تقدس پیدا کرد، فداکاری برای یک امر مقدس که متصل به پروردگار متعال است، لذا در نظام ولایت فقیه همه باید اینگونه و طوری با مردم برخورد کنیم که بعد از اتمام دوران مسئولیت‌ها، همچنان احتراممان محفوظ بماند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی «نظم و انظباط کاری و وجدان در عمل» را از دیگر ویژگی‌های بارز ارتش کشور عنوان کرد و بیان داشت: بعد از انقلاب ارتش خشنودی خدا و خلق را در نظر گرفته و این یک واقعیت است چراکه قبل از انقلاب رژیم ارتش را در مقابل مردم قرار داد اما امروز قوای نظامی ما در صدد نظم و امنیت اجتماعی و خدمت به خلق و خدا هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور همواره در خدمت و جزئی از مردم هستند، عنوان کرد: لباس نیروهای نظامی و انتظامی مقدس، نظم‌بخش و آرامش‌بخش است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پایان به بازگویی روایتی از امام صادق(ع) پرداخت و یادآور شد: «العبودیة بذل الکل» عبودیت و بندگی این است که انسان همه چیزش را در راه خدا بدهد که خوشبختانه قوای نظامی و انتظامی کشور در این زمینه پرچمدارشان حضرت سیدالشهدا(ع) و این مسیر را طی می‌کنند.

فرماندهان قرارگاه ارتش در منطقه شمال‌شرق با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار کردند فرمانده نیروی دریایی ارتش با وابسته نظامی هند دیدار کرد

امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت‌پور، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده ارتش استان کردستان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر و فرارسیدن 19 بهمن ماه به همه همکاران خود اظهار داشت: خدمات ارتش در طول 43سال اخیر بر کسی پوشیده نیست و تقدیم 48 هزار لاله گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی برای تثبیت انقلاب، نمونه‌ای از وفاداری این مجموعه به نظام است.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند، گفت: ارتش کردستان با تقدیم سه هزار و 500 شهید و 12 هزار و 700 جانباز دَین خود را کشور و انقلاب اسلامی ادا کرده و بعد از بحران‌های بعد از انقلاب همواره داوطلبانه و عاشقانه در خدمت مردم بوده‌ایم.

امیر رحمت‌پور بیان کرد: نیروهای ارتش کردستان به سوریه اعزام و در مقابل دشمنان جنگیدند و از دست مبارک شهید سلیمانی هم تشویقی گرفته‌اند و افسران روسیه را آموزش داده‌اند که باعث خوشحالی حاج قاسم شده و این افتخار بزرگی برای ماست.

وی افزود: نیروهای ارتش در بحران‌های مختلفی همچون سیل و زلزله چندسال اخیر در کشور در کنار مردم بوده‌اند و در بارش برف اخیر در سنندج و مریوان ظرفیت‌هایمان را برای خدمت‌رسانی به مردم و توزیع آرد به نانوایی‌ها پای کار آوردیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده ارتش استان کردستان با یادآوری اینکه همواره در حال آماده‌باش و آمادگی خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌هایمان را داریم، اظهار کرد: امیدوارم خدمات این مجموعه رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد و امروز بار دیگر به آرمان‌های نظام و رهبری لبیک گفته و تا آخرین قطره خون و نترس و شجاع در برابر دشمن و در بین خودمان فروتن، بی‌ادعا و بی‌منت هر جایی که نیاز باشد، آماده جانفشانی برای مردم هستیم.

انتهای پیام/486/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان قرارگاه عملیاتی ارتش کردستان دیدار کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری