Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - بر اساس گزارش منتشر شده در روز یکشنبه توسط آسوشیتدپرس، مقامات کانون اصلاح و تربیت فدرال در دوبلین در ایالت کالیفرنیا به کارکنان این کانون اجازه اذیت و آزار جنسی زندانیان را داده و سپس روی این جنایات سرپوش گذاشته اند. این گزارش با استناد به سخنان افراد حاضر در این کانون و کارمندان سابق آن که در اداره زندان‌های فدرال مستند شده، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اسناد، اتهامات وارده به نگهبانان در ارتباط با سوء استفاده و اذیت و آزار جنسی زندانیان نادیده گرفته شد و برخی از زندانیان پس از اعتراض به این موضوع، به سلول انفرادی انداخته و این گونه مجازات می‌شدند.

بر اساس تحقیقات، سرپرست این کانون متهم است که عکس‌های برهنه زندانیانی را که متهم به تجاوز به آن‌ها شده، در تلفن همراه خود نگه می‌داشته است. بر اساس گزارش ها، یکی از نگهبانان اعتراف کرد قصد تعرض به زنان زندانی را داشتند. فرهنگ آزار و اذیت در زندان‌های کالیفرنیا بسیار فراگیر است.

به گزارش آسوشیتدپرس، اتهامات مطرح شده در ارتباط با زندان دوبلین تاکنون منجر به دستگیری چهار نفر شده است. این در حالی است که بسیاری از ادعا‌ها هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است. اداره زندان‌ها هنوز در حال بررسی بیش از ۴۰۰ شکایت در ارتباط با تجاوز جنسی کارکنان به زندانیان در سال ۲۰۲۰ است.

اف سی آی دوبلین در سال ۲۰۱۲ به یک زندان مختص زنان تبدیل شد و در حال حاضر حدود ۷۵۰ زندانی در آن نگهداری می‌شوند. زندانیان حاضر در این زندان شامل بازیگران زن مشهور همانند لوری لافلین و فلیسیتی هافمن می‌شوند که هر کدام به دلیل کلاهبرداری مرتبط با رسوایی تبانی برای پذیرفته شدن فرزندانشان در یک کالج، به زندان محکوم شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندان آمریکا ایالت کالیفرنیا پلیس آمریکا بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند