Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، طرح گازرسانی به چهار روستای حیدر آباد، قرخ یاشار و آل قویروق و عسگر آباد در مجموع با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال به متراژ ۱۷ هزار و ۵۳۸ متر لوله گذاری و با ۲۲۰ علمک برای ۲۲۸ خانوار افتتاح شد.

علی نصرالهی رئیس اداره گاز خوی در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: شهرستان خوی بعداز مرکز استان با دارا بودن منابع عمده صنعتی بزرگ از جمله نیروگاه سیکل ترکیبی، کارخانه‌های سیمان آذرآبادگان، قند، نساجی و شهرک صنعتی خوی و ایواوغلی و فعال بودن ۱۷ جایگاه CNG و ۱۰۴ مشترک عمده  و همچنینی نزدیک به ۱۱۳ هزار مشترک بیشترین مصرف گاز طبیعی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می گوید: با افتتاح طرح های گازرسانی به ۴ روستای مذکور، تعداد روستا‌های گازدار به ۸۲ روستا با درصد بهره مندی ۶۴/۵ درصد و تعداد خانوار را به ۲۱ هزار و ۶۲۵ خانوار رسید.

به گفته رئیس اداره گاز خوی با اتمام گازرسانی تعداد ۴۵ روستای در دست اجرا درصد بهره مندی از گاز در مناطق روستایی این شهرستان به ۸۰ درصد خواهد رسید.

در ادامه برنامه‌های هفتمین روز دهه فجر دفتر مسافرتی و گردشگری بخش خصوصی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی به روستاها آذربایجان غربی شهرستان خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره