Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و پرسپولیس با برتری و قهرمانی تیم خوزستانی خاتمه یافت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال فولاد و پرسپولیس طی دیدار سوپرجام فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (دوشنبه - ۱۸ بهمن‌ماه) در ورزشگاه اختصاصی مجموعه گل‌گهر سیرجان به مصاف یک‌دیگر رفتند.   این دیدار با سایه شوم سویه اومیکرون بر اردوگاه دو تیم آغاز شد؛ احسان پهلوان و مهدی ترابی از جمع پرسپولیسی‌ها و آیاندا پاتوسی از جمع فولادی‌ها بابت ابتلا و مشکوک بودن به بیماری کرونا، از حضور در این بازی حساس منع شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نیمه اول این دیدار برخلاف پیش‌بینی‌ها بسیار پرتلاطم و حساس سپری شد؛ فولادی‌های سرخ‌پوش در این نیمه توانستند توسط مدافع سیه‌چرده‌شان دروازه رقیب نام‌دار تهرانی را باز کنند.   پرسپولیسی‌های مشکی‌پوشِ این دیدار پس از دریافت گل بارها قصد نزدیک شدن و تهدید کردن دروازه رقیب را داشتند و حتی یک بار هم دروازه تیم فوتبال فولاد را باز کردند که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید و مردود اعلام شد.   در نیمه دوم هر چه از زمان بازی می‌گذشت، از کیفیت فنی کاسته و به حواشی و رفتارهای عصبی افزوده می‌شد. در این نیمه دو مربی هر دو تیم توسط داور اخراج شدند و اعتراض سرمربی تیم فولاد هم با کارت زرد مواجه شد. یک بازیکن از دو تیم هم در این نیمه اخراج شد تا دو تیم ده نفره شوند.   پرسپولیسی‌های میهمان در این نیمه هر چه زدند و تلاش کردند، با بی‌دقتی و ناتوانی به در بسته خوردند. در آن سو فولادی‌ها باز هم به تلاش خود برای تثبیت برتری ادامه می‌دادند. مهدی عبدی هم یک موقعیت تک‌به‌تک بسیار عالی را به سادگی از دست داد.   در پایان این جواد نکونام بود که به دومین جام خود در فولاد رسید و پرسپولیس را از پنجمین سوپرجام متوالی محروم کرد.   فولاد ۱
گل: موسی کولی‌بالی ۱۸   پرسپولیس صفر
گل: -   ترکیب فولاد: احسان مرادیان، انصاری، کولی بالی، سینا شاه عباسی، عباسی، محمد آبشک، محمد نجاریان، شیبما پریرا، وحید حیدریه، بوحمدان، علیرضا کوشکی ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، علی شجاعی، رضا اسدی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، حامد پاکدل، مهدی عبدی   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پیگیری شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم لیگ یکی برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی در ۴۵ دقیقه دوم تلاش کنند.

کد خبر 6089294

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان