Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پلدشت در آیین بهره برداری این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: اولین طرح افتتاحی مدرسه ۶ کلاسه سردار حاج قاسم سلیمانی است که در مسکن مهر شهرستان به بهره برداری رسید.  

محمد اکبرزاده افزود: این مدرسه در زیربنای هزار و  ۵۰۰ مترمربع یک خیّر و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این چهارمین مدرسه ای است که امسال در پلدشت به بهره ‌برداری رسیده و همچنین ۲ مدرسه دیگر در سطح شهرستان در حال ساخت است که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: پروژه احداث و آسفالت ریزی راه روستایی "ملاکندی " از توابع بخش مرکزی نیز دومین طرح افتتاحی شهرستان پلدشت بود.

فرماندار پلدشت اظهار داشت: برای آسفالت ریزی راه این روستا به طول ۲ کیلومتر و ۲۰۰ متر و عرض ۵.۵ متر بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

اکبرزاده گفت: سومین طرح افتتاحی کانال بتنی غرق آبی روستای "تپه باشی "پورناک است که برای این طرح به طول ۲۱۰ متر در سطح مقطع ۶۰ سانتی متر به عنوان کانال درجه ۳ بالغ بر سه میلیارد و ۱۱۰میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از هدر رفت آب، مصرف بهینه، سرعت انتقال آب و حل مشکل کشاورزان عنوان کرد.

در پایان آیین افتتاح مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی از خیّرین مدرسه ساز شهرستان نیز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، پلدشت یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است که در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۶۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و بیش از ۱۰ میلیارد ریال طرح نیز کلنگ زنی می شود.

 جشن‌های ویژه چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران آسفالت آذربایجان غربی کشاورزی خیران مدرسه ساز پلدشت مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران آسفالت آذربایجان غربی کشاورزی خیران مدرسه ساز پلدشت مدرسه سازی آذربایجان غربی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان