Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - همزمان با ایام دهه میارک فجر استاندار کردستان در راس هیاتی به شهرستان مریوان سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسؤولان کشوری و لشگری قرار گرفت

استاندار کردستان در سفری یک روزه و برای افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وارد مریوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر زارعی کوشا در بدو ورود به شهر مریوان مدرسه ۹ کلاسه مشارکتی بنیاد برکت را افتتاح کرد.

برای ساخت این مدرسه با زیربنا ۵۸۴ متر مربع در مجموع هفت میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

استاندار کردستان در مراسم افتتاح مدرسه ۹ کلاسه بنیاد برکت در مریوان گفت:مریوان شهر مردانگی و رشادت، شهر دارالمومنین، مردمان غیور و عزتمند است

زارعی کوشا می گوید:سفر به شهر مریوان و خدمت به مردم اصیل و بافرهنگ این دیار افتخار بزرگی است و امیدوارم در طول حضور در کردستان بتوانیم بار‌ها از این شهرستان دیدار و مسائل مختلف توسعه‌ای این شهرستان را دنبال کنیم.

او گفت:تلاش می کنیم در طول دولت سیزدهم تا حد امکان مشکل کمبود فضا‌های آموزشی را با بهره گیری از امکانات و روش‌های مختلف در این شهرستان را جبران کنیم.

استاندار کردستان گفت:خدمت رسانی به مردم استان کردستان رسالت اصلی همه مدیران است و امید داریم بتوانیم در راستای ارتقای زیرساخت‌های مختلف این استان گام‌های اساسی برداشته شود.

در این سفر،دکتر زارعی کوشا و با حضور دیگر مسئولان نیز کلینیک درمانی فرهنگیان این شهرستان را افتتاح کرد.

برای تعمیر و نوسازی و بهره‌برداری از ساختمان این کلینیک ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

سیلوی ۱۰ هزار تنی مریوان افتتاح شد

همزمان با ایام دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دکتر اسماعیل زارعی کوشا در ادامه سفر یک روزه به شهرستان مریوان سیلوی ۱۰ هزار تنی در این شهر را افتتاح کرد.

برای اتمام این سیلو با اشتغالزایی برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بازدید سرزده استاندار کردستان از مرز باشماق مریوان.

هم چنین استاندار کردستان در ادامه این سفر به شهرستان مریوان از مرز باشماق مریوان بازدید سرزده کرد و از نزدیک در جریان روند کاری این پایانه مرزی قرار گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح استاندار مریوان کردستان استاندار کردستان زارعی کوشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی کردستان گفت: روستای سلین سروآباد در استان کردستان با ۵۵ میلی‌متر بارندگی، دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته بود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: روستای سلین با ۵۵ میلی‌متر و شهر سروآباد با ۴۸ میلی‌متر در رده‌های دوم و چهارم پربارش‌ترین نقاط کشور در شبانه‌روز گذشته قرار گرفتند.

وی افزود: شهرهای بیجار نیز ۳۳.۵ میلی‌متر، بانه ۳۳، مریوان ۳۲، سقز ۳۰، سنندج ۲۵، دیواندره ۲۴، کامیاران ۲۱، دهگلان ۱۹ و قروه ۱۱ میلی‌متر بارش را در شبانه‌روز گذشته داشتند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان خاطرنشان کرد: امروز بارش‌ها به صورت پراکنده و بیشتر در بخش غربی استان همچون شهرهای بانه، مریوان و سروآباد ادامه دارد و فردا نیز در شهرهای مریوان و سقز وقوع بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.

پناهی ادامه داد: طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه وضعیت هوای استان پایدار است، اما در صبح روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد افت دمای هوا خواهیم بود به گونه‌ای که در ارتفاعات مرکزی، شمالی و شرقی استان به محدوده یخبندان نزدیک می‌شود.

وی اضافه کرد: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده دمای هوای روزانه افزایشی بوده و به طور میانگین انتظار داریم حدود شش تا هفت درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا کند.

کد خبر 751467

دیگر خبرها

  • تولید ۳ درصد گندم کشور در شهرستان بیجار
  • در سفر استاندار به شهرستان بیجار چه گذشت؟
  • اختصاصی|جزئیات جدید از قتل مریوان/قاتل بیماری روانی داشت
  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس مریوان
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد
  • «سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته
  • ۸ سد کردستان سرریز شد