Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد می‌گوید تقویت این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دارد و سعی می‌کنند نماینده خوبی برای فوتبال ایران در این مسابقات باشند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی بعد از قهرمانی فولاد خوزستان گفت: جا دارد به کارگران و کارکنان شرکت فولاد خسته نباشید بگویم که با بازوان قوی خود در دمای بسیار بالا، تلاش می‌کنند و دعای خیر آن‌ها پشت سر تیم بود و این موفقیت هم هدیه به آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شاء الله دنبال این هستیم که تیم را برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت کنیم. از مدیرعامل و هیات مدیره شرکت فولاد تشکر می‌کنیم. می‌دانید که پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود. هیات مدیره و عوامل باشگاه هم دست به دست هم دادند. در شروع لیگ قول دادیم که تیم متفاوتی داشته باشیم. به نکونام و دستیارانش خدا قوت می گویم که با هم سختی کشیدیم تا تیم در حال حاضر مقداری شکل بگیرد. ما دو سال نتوانسته بودیم بازیکنی بگیریم.

او در واکنش به این سوال که فکر می‌کند با فولاد هم مانند پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند؟ گفت: به نکونام گفتم مستطیل سبز با او و بیرون از آن با من است. وقت می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم و خدا هم فرمایش کرده است که از تو حرکت و از من برکت. سعی می‌کنیم کم فروشی در تیم ما معنایی نداشته باشد و نماینده خوبی برای کشورمان در آسیا باشیم.

مدیرعامل فولاد درباره درگیری مربیان و بازیکنان و کارت‌های زرد و قرمز زیاد در این بازی گفت: حساسیت این بازی‌ها بالاست. انتظارم این است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به نوعی برنامه‌ریزی کنند که این داد زدن‌ها سر داور عادی نشود. ما استعدادهای زیادی داریم و اگر آرامش وجود داشته باشد، کیفیت بازی ما هم افت نمی‌کند.

گرشاسبی درباره جذب بازیکن از استقلال و احتمال جذب بازیکن از پرسپولیس در روزهای آینده گفت: جذب بازیکن یک کار حرفه‌ای است. کادرفنی لیستی را به ما می‌دهند. ما هم در سکوت رایزنی می‌کنیم. مثلا با استقلال توافق کردیم. این تیم شرایطی داشت که ما نپذیرفتیم. در ادامه گفتیم اگر حردانی را می‌خواهید، دو بازیکن را باید بدهید. ما هم دنبال بازیکن باکیفیت هستیم. کمتر باشگاهی حاضر است بازیکن با کیفیت خود را از دست دهد. ما توانستیم بیش از ۸۵ درصد خواسته آقای نکونام را محقق کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمیدرضا گرشاسبی تيم فوتبال فولاد خوزستان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از تحقق ۱۰۳ درصدی تولید مجتمع پتروشیمی ایلام در فروردین سال ۱۴۰۳خبر داد.

«سیدغلام‌حسن گرشاسبی» با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوب سال ۱۴۰۳ میزان تولید فروردین ۷۴ هزار و۲۹۰ تن بود که با همت همکاران این میزان به بیش از ۷۶ هزار و پانصد تن افزایش یافت.

وی افزود: در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»ادامه داد: در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۳ رکورد ۱۰۰ درصد تولید محقق شود.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR65 تولید شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم